Головна

Structure / Кафедри університету / Менеджменту та маркетингу / Новини кафедри / З метою підвищення практичного рівня знань здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» (ОПП «Маркетинг») і 073 «Менеджмент» (ОПП «Логістика)» 17 вересня 2021 року було проведено екскурсію на ПП «Інтер Склад» компанії ZOLLEX GROUP.

Екскурсія здобувачів вищої освіти ОПП «Маркетинг» та ОПП «Логістика» на підприємство «Інтер Склад» компанії ZOLLEX GROUP

ПП «Інтер Склад» - сучасне підприємство з автоматизованими технологічними системами управління складськими процесами, технологічними лініями модульного принципу, випробувальними лабораторіями і полігонами, яке позиціонується на ринку як виробник з європейським рівнем якості логістичного сервісу. Пріоритетними напрямками діяльності підприємства є оптовий продаж моторних масел, автохімії, автозапчастин і аксесуарів, побутової хімії та антибактеріальних засобів, в тому числі власного виробництва.

У заході прийняли участь студенти ОПП «Маркетинг» і ОПП «Логістика» першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти, науково-педагогічні працівники кафедри менеджменту, маркетингу і туризму: Р.М. Набока, Н.А. Власенко, О.Є. Воскресенська, В.В. Шукліна. Ознайомчу екскурсію для студентів та викладачів кафедри провів менеджер з розвитку підприємства ПП «Інтер Склад» Лосєв Роман Вячеславович.

Екскурсія розпочалась із ознайомлення з логістичними процесами на складах підприємства. Значну зацікавленість у студентів викликала технологічна узгодженість маркетинг-орієнтованих функцій постачання запасів, переробки вантажу, фізичного розподілу замовлень, що забезпечується автоматизацією операцій, використанням високотехнологічного обладнання та методів асортиментної АВС-оптимізації.

Після цього студенти мали можливість ознайомитися з маркетингом виробничого процесу, уточнити знання, здобуті на лекціях і в процесі самостійної роботи, оволодіти початковими навичками маркетингового керівництва. Роман Вячеславович звернув увагу студентів, що компетентність фахівців в питаннях підвищення ефективності маркетингової діяльності значною мірою впливає на організацію технологічного процесу від проектування товару до його споживання, на цільову переорієнтацію ринкової діяльності підприємства.

Під час екскурсії студентам було запропоновано розв’язати маркетингові кейси, підґрунтям яких стали реальні історії створення і розвитку брендів підприємства Medical def, Zollex, Clime, Vnuki. Під час вирішення кейсів здобувачі вищої освіти ХНТУ ОПП «Маркетинг» та ОПП «Логістика» продемонстрували креативність та достатній рівень теоретичної підготовки. Роман Вячеславович підкреслив важливість набуття студентами професійних компетенцій щодо визначення і врахування запитів ринку, встановлення поточних і довгострокових цілей розвитку підприємства, визначення оптимальної структури виробництва, планування і регулювання збутових запасів за допомогою інструментів сегментування, позиціонування та брендингу.

На завершальному етапі екскурсії представники підприємства наголосили, що вони зацікавлені у працевлаштуванні найкращих випускників ОПП «Маркетинг» і ОПП «Логістика» та розглянуть пропозиції кафедри менеджменту, маркетингу і туризму щодо розвитку різних форм співпраці, в тому числі організації проходження практики студентів, проведення тематичних гостьових лекцій та виїзних практичних занять на базі підприємства.

Кафедра менеджменту, маркетингу і туризму ХНТУ висловлює щиру подяку керівництву ПП «Інтер Склад» та особисто Лосєву Роману Вячеславовичу за цікаву екскурсію. Сподіваємось на подальшу плідну співпрацю.