Structure / Кафедри університету / Менеджменту та маркетингу / Новини кафедри / КАФЕДРА МЕНЕДЖМЕНТУ, МАРКЕТИНГУ І ТУРИЗМУ ПРОВЕЛА ВСЕУКРАЇНСЬКУ НАУКОВО-ПРАКТИЧНУ ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЮ |
![](/var/ezwebin_site/storage/images/struktura/kafedri-universitetu/menedzhmentu-marketingu-i-turizmu/novini-kafedri2/kafedra-menedzhmentu-marketingu-ii-turizmu-provela-vseukrayins-ku-naukovo-praktichnu-iinternet-konferenciiyu/587786-1-ukr-UA/KAFEDRA-MENEDZHMENTU-MARKETINGU-II-TURIZMU-PROVELA-VSEUKRAYINS-KU-NAUKOVO-PRAKTICHNU-IINTERNET-KONFERENCIIYU_medium.jpg)
КАФЕДРА МЕНЕДЖМЕНТУ, МАРКЕТИНГУ І ТУРИЗМУ ПРОВЕЛА ВСЕУКРАЇНСЬКУ НАУКОВО-ПРАКТИЧНУ ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЮ
Created 29.03.2023 11:59
12 грудня 2022 року на базі кафедри Менеджменту, маркетингу і туризму Херсонського національного технічного університету відбулася Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні засади розвитку підприємств у сучасних ринкових умовах».
Тематичні напрями конференції:
- Стратегічний менеджмент, конкурентні переваги підприємства, корпоративна діяльність та економічна безпека.
- Крос-культурний менеджмент та його ефективність в сучасних компаніях
- Менеджмент готельного, курортного та туристичного бізнесу
- Сучасні технології логістичного управління, ефективного маркетингу, електронного бізнесу та торгівлі
- Фінансовий менеджмент, страхування та обліково-аналітичне забезпечення економічної стійкості і розвитку підприємства
- Інноваційно-інвестиційний менеджмент в умовах цифрової економіки і діджиталізації суспільства
- Питання розвитку інтелектуального капіталу в контексті інтернаціоналізації глобального світу
В роботі конференції взяли участь більше 60 осіб - науковців, викладачів, молодих вчених та студентів - закладів вищої освіти та наукових установ України. Учасники науково-практичної конференції визначили перспективні напрями подальших наукових досліджень у галузі управління та адміністрування, сталого розвитку держави в період повоєнного відновлення національної економіки та в умовах системної економічної трансформації. Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні засади розвитку підприємств у сучасних ринкових умовах» відкрила нові можливості продуктивної взаємодії наукової спільноти в умовах викликів воєнного часу.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/media/images/snimok-ekrana-2023-03-29-115826/587797-1-ukr-UA/Snimok-ekrana-2023-03-29-115826_large.jpg)