Головна

About University / Новини університету / МЕТРИКИ ДІДЖИТАЛ-МАРКЕТИНГУ: ВИКЛАДАЧІВ КАФЕДРИ МЕНЕДЖМЕНТУ, МАРКЕТИНГУ І ТУРИЗМУ ВЗЯЛИ УЧАСТЬ НА ЗУСТРІЧІ УАМ

МЕТРИКИ ДІДЖИТАЛ-МАРКЕТИНГУ: ВИКЛАДАЧІВ КАФЕДРИ МЕНЕДЖМЕНТУ, МАРКЕТИНГУ І ТУРИЗМУ ВЗЯЛИ УЧАСТЬ НА ЗУСТРІЧІ УАМ

Викладачі кафедри менеджменту, маркетингу і туризму ДЖЕРЕЛЮК Юлія, ШУКЛІНА Вікторія були запрошені на зустріч Клубу викладачів Української Асоціації Маркетингу з метою обговорення практичних знань з метрик в діджитал-маркетингу: як цифри допомагають бізнесу ухвалювати ефективні рішення!

Клуб викладачів – членів УАМ існує вже понад 20 років. Це простір для спілкування викладачів маркетингу з різних навчальних закладів України. Тут діляться досвідом, обговорюють нові ідеї та підходи у викладанні. Клуб об’єднує тих, хто формує майбутнє маркетингу в Україні. Формуванню клубу передувала велика робота, спрямована на створення платформи для спілкування представників наукової думки, маркетологів підприємств і дослідників.

Конференції та семінари Української Асоціації Маркетингу стали місцем зустрічей вчених і практиків вітчизняного маркетингового бізнесу – явище нетипове для багатьох галузей української економіки. Членами клубу є також викладачі менеджменту, маркетингу і туризму.

08 квітня 2025 року викладачі кафедри менеджменту, маркетингу і туризму ДЖЕРЕЛЮК Юлія, ШУКЛІНА Вікторія були запрошені на зустріч Клубу викладачів УАМ. Зустріч викладачів було проведено з метою обговорення практичних знань з маркетингової аналітики: які метрики діджитал маркетингу потрібно відстежувати!?

Запрошений експерт – Альона Горковенко, Marketing Team Manager OLX в Україні та Центральній Азії.

Учасників ознайомили з такими темами:

1. Сучасна концепція маркетингової воронки

2. Метрики для кожного етапу воронки

3. Приклади розрахунків метрик

4. Аналіз впливу метрик на основні бізнес-рішення в різних галузях

5. Зв'язок метрик з бізнес-результатами

Викладачі кафедри менеджменту, маркетингу і туризму не зупиняються у своєму професійному зростанні задля підвищення якості освіти, і активно оновлюють зміст компонент освітніх програм, спрямовуючи свої зусилля на розвиток співпраці із УАМ з метою забезпечення практикоорієнтованості освітніх програм.