Головна

About University / Новини університету / Студенти спеціальностей «Оподаткування» та «Економічна кібернетика» прийняли участь у конференції

Студенти спеціальностей «Оподаткування» та «Економічна кібернетика» прийняли участь у конференції

Студенти спеціальностей «Оподаткування» та «Економічна кібернетика» прийняли участь у конференції-презентації «Франчайзинг як метод ведення стабільного і довгострокового бізнесу»

8 листопада 2012 року у Херсонській Торгово-промисловій палаті пройшла практична конференція-презентація «Франчайзинг як метод ведення стабільного і довгострокового бізнесу», організована за підтримки компанії «Franchise Group». На конференції були присутніми понад 50 учасників, серед них і студенти спеціальностей «Оподаткування» та «Економічна кібернетика» Херсонського національного технічного університету.

Роботу конференції відкрила Перший віце-президент Херсонської Торгово-промислової палати Валентина Удод. Валентина Йосипівна зробила акцент на актуальності застосування франчайзингових схем під час планування власної справи, адже саме ця форма роботи дозволяє поєднати переваги малого та великого бізнесу, а також наголосила на важливості обміну інформацією та побажала всім учасникам вдалої роботи, орієнтованої на довготривалий результат.

У ході заходу Мирослава Козачук, директор компанії «Franchise Group» та директор з розвитку франчайзингової мережі «Технічна студія «Винахідник», розповіла про теоретичні засади франчайзингу, його особливості, переваги та недоліки, специфіку ведення франчайзингового бізнесу в Україні.

Представники та власники франшиз, які приїхали на запрошення компанії «Franchise Group», презентували потенційним партнерам франшизи магазину рукоділля «LAMA.biz», магазину натуральних продуктів «Эко-Лавка», дитячого центру «TEREMOK-UNION», франшизи Міжнародної академії банного мистецтва «Наша банька» та «Русская баня», магазину парфумерії та косметики «ІМІДЖ», а також дитячої студії «Технічна студія «ВИНАХІДНИК».

Власник франшизи булочної «Булочная № 1» на додаток до інформативної презентації запропонував учасникам смачну випічку власного виробництва.

В ході конференції-презентації були також порушені практичні питання застосування франчайзингових схем, критерії успішної роботи під брендовим ім'ям, переваги та недоліки франчайзингу порівняно з іншими формами співпраці.

Після презентаційної частини, під час неформального спілкування, учасники конференції змогли продовжити обговорення та обмінятися контактами.

Керівництво Херсонської Торгово-промислової палати високо оцінило активну громадську позицію нашого університету та подякувало співробітникам кафедр податкової та бюджетної політики та економічної кібернетики за участь у конференції-презентації «Франчайзинг як метод ведення стабільного і довгострокового бізнесу». А також висловило сподівання, що отримана практична інформація стане студентам у нагоді як під час навчального процесу, так і в подальшій самостійній діяльності в галузі економіки і підприємництва. Представники Херсонської Торгово-промислової палати виявили бажання і в подальшому співпрацювати із Херсонським національним технічним університетом.