|
About University / Новини університету / УЧАСТЬ КАФЕДРИ ММІТ У ВЕБІНАРІ «ВІЙСЬКОВИЙ МАРКЕТИНГ: ЯК І НАВІЩО ПЕРЕТВОРЮВАТИ БРИГАДУ НА БРЕНД» |
УЧАСТЬ КАФЕДРИ ММІТ У ВЕБІНАРІ «ВІЙСЬКОВИЙ МАРКЕТИНГ: ЯК І НАВІЩО ПЕРЕТВОРЮВАТИ БРИГАДУ НА БРЕНД»
Created 27.11.2025 08:05
9 жовтня 2025 р. к.е.н., доцент Вікторія ШУКЛІНА та здобувачі освіти спеціальності D5(075) «Маркетинг» кафедри менеджменту, маркетингу і туризму долучилися до відкритого онлайн-вебінару на тему «Військовий маркетинг: як і для чого перетворювати свою бригаду на бренд». Організаторами виступили Українська Асоціація Маркетингу спільно з PR-агенцією PRoector. Вебінар об’єднав понад 400 учасників – військових, маркетологів, PR-фахівців, викладачів, здобувачів та представників медіа.
Спікери зустрічі:
- Олександр БОРОДІН – старший офіцера відділу комунікації Третього армійського корпусу;
- Валентина ДЗЮБЕНКО – заступник начальника відділу стратегічних комунікацій НГУ «Азов»;
- Володимир ДЕГТЯРЬОВ – начальника групи взаємодії з медіа НГУ «Хартія».
Модераторкою зустрічі виступила Влада МИКОЛЮК – засновниця PR-агенції PRoector.
Ключові тези виступів були присвячені сучасним викликам і підходам до їх вирішення у сфері військового маркетингу, а саме:
- вплив бойового контенту та документування,
- трендсеттер, який задає тренди військового маркетингу,
- побудова медійних комунікацій в умовах війни,
- диференціація та міф-позиціонування війська в бренді бригади,
- військові комунікації як вимушена відповідь на потребу в ресурсах, людях, об’єднаності суспільства,
- формування колективного Short-list відділу комунікацій для підрозділу з найменшими ресурсами,
- партнери з цивільного життя, без яких жоден проєкт не реалізується,
- навчальні та просвітницькі простори з культурними і освітніми подіями між цивільними й військовими,
- основні інструменти для рекрутингу і присутності в інформаційному просторі.
Здобувачі освіти спеціальності D5(075) «Маркетинг» в майбутній професійній діяльності працюватимуть з комунікаціями, брендами й людьми. На зустрічі вони вперше почули, як це все виглядає в бойових умовах. Викладачі маркетингових дисциплін отримали інформацію для удосконалення освітніх програм та ознайомились з реальними ситуаціями для розробки навчальних кейсів. Під час широкого обговорення лунали зацікавлені коментарі, присутні обмінялися думками й отримали відповіді на свої питання.
Дякуємо Українській Асоціації Маркетингу та всім учасникам за атмосферну зустріч, плідну співпрацю і отриманий досвід!
Дякуємо Збройним силам України за можливість працювати і навчатися!
|
|
|
|






