Головна

About University / Новини університету / УЧАСТЬ ВИКЛАДАЧІВ КАФЕДРИ ФІНАНСІВ, ОБЛІКУ ТА ОПОДАТКУВАННЯ У ФОРУМІ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ

УЧАСТЬ ВИКЛАДАЧІВ КАФЕДРИ ФІНАНСІВ, ОБЛІКУ ТА ОПОДАТКУВАННЯ У ФОРУМІ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ

20 лютого 2025 року відбувся Форум академічної доброчесності, в якому взяли участь понад 3000 учасників з різних освітніх та наукових установ! Серед учасників Форуму була представник кафедри фінансів, обліку та оподаткування - к.е.н., доцент Олена ЄРЕМЯН.

Форум був ініційований Острівцем Прогресильності Вінницького технічного фахового коледжу спільно із ГО «Прогресильні».

Мета Форуму - обговорення та пошук підходів, що сприятимуть забезпеченню академічної доброчесності в освітній діяльності у сучасних умовах.

Основні теми, що обговорювалися на Форумі:

  • міфи та реальність академічної доброчесності;
  • етика та відповідальність при використанні ШІ в освіті та науці;
  • доброчесність в освіті та бізнесі;
  • сучасні підходи до забезпечення академічної доброчесності.

Завдання Форуму - аналіз викликів та загроз академічній доброчесності в сучасних умовах, розгляд ефективних підходів до запобігання плагіату та академічних маніпуляцій, розвиток компетентностей учасників у сфері інформаційної грамотності та використання цифрових технологій.

Особлива увага приділялася питанням етики і відповідальності при використанні штучного інтелекту в освітньому процесі. Зокрема спікери поділилися досвідом впровадження інноваційних технологій, таких як ШІ, в освітній процес та запропонували ефективні стратегії для підтримки етичних стандартів.

За результатами участі у Форумі Олена ЄРЕМЯН отримала сертифікат, який підтверджує її компетентності щодо знання принципів академічної доброчесності, вміння запобігати та виявляти плагіат, оцінки впливу штучного інтелекту на освіту, методів забезпечення доброчесності в освітньому середовищі, розробки політик і рекомендацій, що сприяють впровадженню академічної доброчесності в закладах вищої освіти.

Викладачі кафедри фінансів, обліку та оподаткування не зупиняються у своєму професійному зростанні, постійно підвищують кваліфікацію, а також вдосконалюють компетентності щодо формування доброчесної культури серед викладачів та здобувачів.