Головна

About University / Новини університету / ВИКЛАДАЧІ ТА ЗДОБУВАЧІ КАФЕДРИ ФІНАНСІВ, ОБЛІКУ ТА ОПОДАТКУВАННЯ – УЧАСНИКИ ТРЕНІНГУ ПО АКАДЕМІЧНІЙ ДОБРОЧЕСНОСТІ

ВИКЛАДАЧІ ТА ЗДОБУВАЧІ КАФЕДРИ ФІНАНСІВ, ОБЛІКУ ТА ОПОДАТКУВАННЯ – УЧАСНИКИ ТРЕНІНГУ ПО АКАДЕМІЧНІЙ ДОБРОЧЕСНОСТІ

4 листопада 2025 року викладачі кафедри фінансів обліку та оподаткування і здобувачі спеціальності D2(072) «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» першого (бакалаврського) і третього (освітньо-наукового) рівнів вищої освіти взяли участь у міжуніверситетському тренінгу «Штучний інтелект і академічна доброчесність: як не переступити межу дозволеного», що відбувся на базі Карпатського національного університету імені Василя Стефаника.

Захід організовано Комісією з питань етики та академічної доброчесності спільно з Радою молодих учених та Радою з науково-дослідної роботи студентів, аспірантів і молодих учених.

До заходу долучилися здобувачі спеціальності D2(072) «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти ОПП «Державна податкова та митна справа» – Артем МЕЗЕТКОВ, Микола МЕЗЕТКОВ, Марина БЕРЕЗИНСЬКА; третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти ОНП «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» - Артем ПЕТУХ, Нісар АХМАД, а також викладачі кафедри фінансів, обліку та оподаткування Херсонського національного технічного університету – Олена НОВОСЬОЛОВА і Тетяна ОСАДЧА.

Під час тренінгу обговорювалися етичні, правові, освітні та практичні аспекти використання штучного інтелекту в академічному середовищі. Експерти з різних закладів вищої освіти ділилися своїм баченням того, як збалансувати інноваційність і відповідальність у застосуванні цифрових технологій, а також як формувати культуру академічної доброчесності в умовах активного розвитку ШІ.

Особливу увагу було приділено питанням використання штучного інтелекту у наукових дослідженнях, забезпечення достовірності результатів, академічній етиці, дотриманню авторського права та формуванню політик університетів щодо використання генеративних інструментів. Учасники взяли участь у дискусії, де розглядалися реальні приклади взаємодії людини і технологій, а також потенційні ризики та переваги впровадження ШІ в освітній процес.

Захід став платформою для обміну досвідом, професійного діалогу та спільного пошуку рішень щодо ефективного й етичного використання штучного інтелекту у сфері освіти та науки.

За результатами участі в тренінгу учасники отримали сертифікати.

Участь викладачів і студентів спеціальності D2(072) «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» у таких заходах має важливе значення не лише для підвищення цифрової грамотності, а й для розвитку ключових soft skills – критичного мислення, етичної свідомості, комунікаційної культури, командної взаємодії та здатності приймати зважені рішення. Саме ці компетентності допомагають майбутнім фахівцям орієнтуватися у складному інформаційному середовищі, відповідально користуватися новітніми технологіями й підтримувати високі стандарти академічної доброчесності.