Structure / Кафедри університету / Менеджменту та маркетингу / ВСТУПНИКУ / Маркетинг |
Маркетинг
Отримання спеціальності «Маркетинг» є надзвичайно захоплюючим процесом та надає можливість опанувати конкурентоспроможну та перспективну професію.
У сучасному світі не можливо уявити ефективне функціонування жодного підприємства, компанії, організації без маркетолога, адже саме він є ключовою фігурою успішного та конкурентоспроможного бізнесу.
Маркетолог – є фахівцем, який займається виявленням та задоволенням споживчих потреб через використання ринкових механізмів для досягнення конкретних підприємницьких цілей. Маркетолог є тим незамінним фахівцем, який може дати відповідь на головне питання: чого бажає споживач. І недарма говорять, що маркетолог – фахівець ХХІ століття.
В умовах ринкової економіки виробнича діяльність кожного підприємства зорієнтована на прибуток, отримання якого можливе лише після продажу продукції. Вдало налагоджене виробництво, новітні технології не в змозі ефективно функціонувати без основної складової бізнесового механізму – вдало розробленої маркетингової програми, бо саме маркетинг задає рух підприємству, ринку, усьому світу!
Посади фахівців:
- Керівники виробничих підрозділів у комерційному обслуговуванні;
- Керівники підрозділів з маркетингу;
- Керівники підрозділів з реклами та зв’язків з громадськістю;
- Керівники підрозділів матеріально-технічного постачання;
- Менеджери з реклами;
- Фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог);
- Фахівець-аналітик з дослідження товарного ринку;
- Консультант з маркетингу, рекламіст;
- Організатор із збуту і постачання;
- Агент комерційний, торговельний, мерчендайзер
- та багато інших.
Для якісної підготовки конкурентоспроможних та ефективних фахівців кафедра «Менеджменту та маркетингу» співпрацює з потенційними роботодавцями.
Співпраця здійснюється за такими напрямками:
- надання студентам місця для проходження практики та стажування;
- проведення майстер-класів, круглих столів, зустрічей, виїзних конференцій, тощо;
- проведення лекцій відомими фахівцями у галузі маркетингу;
- офіційне працевлаштування.
Вимоги до вступу:
Бакалавр (форма навчання: денна/заочна)
- атестат про середню освіту
- сертифікати ЗНО:
«Українська мова та література»;
«Математика»;
«Іноземна мова» або «Історія України».
Магістр (форма навчання: денна/заочна)
- документ державного зразка про раніше здобутий освітній ступень (освітньо-кваліфікаційний рівень), на основі якого здійснюється вступ і додаток до нього;
- чотири кольорові фотокартки розміром 3 х 4 см;
- документ, що посвідчує особу та громадянство;
- військовий квиток або приписне свідоцтво.
Термін навчання
- бакалавр - 3 роки 10 місяців
- магістр – 1 рік 5 місяців
- Особи, які здобули освітньо-кваліфікаційний рівень «молодшого спеціаліста» за будь-якими спеціальностями мають можливість вступу на ІІ-ІІІ курс для здобуття освітнього ступеня «бакалавр».
- Одержавши диплом бакалавра Ви маєте можливість продовжити навчання у магістратурі за спеціальністю 075 «Маркетинг».
- Після закінчення освітньої програми магістра є можливість продовжити освітню підготовку в аспірантурі з наступним захистом та присвоєнням ступеня доктора філософії з менеджменту, та докторантурі з наступним захистом та присвоєнням ступеня доктора економічних наук.
УВАГА!!!
Диплом магістра з «Маркетингу» можливо отримати при наявності диплома бакалавра з інших спеціальностей!
Перелік спеціальностей та вступних випробувань для здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста, освітнього ступеню магістра з
«Маркетингу»
№ |
Спеціальності ОС бакалавра |
Вступне випробування |
Термін навчання |
1 |
Економічна теорія |
Фахове випробування, іспит з іноземної мови |
1 рік 5 місяців |
2 |
Економічна кібернетика |
||
3 |
Міжнародна економіка |
||
4 |
Економіка підприємства |
||
5 |
Управління персоналом та економіка праці |
||
6 |
Прикладна статистика |
||
7 |
Маркетинг |
||
8 |
Фінанси і кредит |
||
9 |
Облік і аудит |
||
10 |
Товарознавство і торговельне підприємництво |
||
11 |
Менеджмент |
||
12 |
Інші спеціальності |
Додаткове вступне випробування; Фаховий іспит; Іноземна мова. |
1 рік 5 місяців |
Бажаємо Вам правильного вибору майбутньої професії та чекаємо Вас на навчання за спеціальністю «Маркетинг» !!!
E-mail: meng-market@kntu.net.ua