| Scientific / Структурні підрозділи / Відділ з навчально-наукової роботи і міжнародної діяльності / Erasmus+ / Erasmus+ / Концепція GameHub | 
Концепція GameHub
|   |   | 
Концепція GameHub
Херсонського національного технічного університету
| 
 Назва регіонального GameHub 
 | 
 Ігрова навчальна лабораторія ХНТУ (GameLab) 
 | 
| 
 Обґрунтування діяльності в університеті GameHub 
 | 
 GameHub ХНТУ є необхідним та вкрай важливим інструментом для створення та впровадження нової освітньої програми щодо розробки комп’ютерних ігор. 
 GameHub повинен стати інтегруючою ланкою для нових освітніх підходів: по-перше, за допомогою ігрової навчальної лабораторії необхідно надати студентам весь обсяг необхідних технічних знань та навичок, що відповідає актуальним вимогам роботодавців, а по-друге, надати студентам можливість зосередитись на вивченні трансверсальних компонент дизайну комп’ютерної гри. 
 Це дозволить подолати певну невідповідність знань, отриманих в університеті, актуальному попиту на ринку праці. 
 | 
| 
 Цілі та завдання функціонування GameHub в університеті 
 | 
 GameHub в ХНТУ має стати концентратором зв'язку між університетом, ігровим бізнесом і суспільством в цілому. 
 Метою GameHub ХНТУ є стимулювання студентів та слухачів університету до розвитку знань і навичок, необхідних для успішної роботи в секторі розробки комп’ютерних ігор. 
 Завданнями функціонування GameHub в ХНТУ є: 
 - забезпечення умов для створення та впровадження інноваційної освітньої програми з розробки комп’ютерних ігор як спеціалізації для студентів спеціальності «Програмна інженерія»; 
 - адаптація освітньої програми з розробки комп’ютерних ігор до потреб ринку та вимог роботодавців; 
 - підвищення якісного рівня підготовки фахівців з програмної інженерії через оволодіння сучасними технологіями розробки комп’ютерних ігор на рівні актуальних вимог ринку праці; 
 - пошук шляхів удосконалення організації та науково-методичного забезпечення навчального процесу; 
 - надання консалтингових послуг на підставі зв'язку між університетом та ігровою індустрією; 
 - взаємний обмін досвідом, знаннями, навчальними матеріалами та інноваційною практикою інженерної освіти з університетами - партнерами по GameHub. 
 | 
| 
 Пріоритетні напрямки діяльності 
 | 
 Пріоритетними напрямками діяльності є: 
 - підготовка фахівців за спеціальністю «Програмна інженерія» з спеціалізацією «Розробка комп’ютерних ігор» для потреб регіонального ринку праці за новоствореною освітньою програмою, для чого необхідно: 
 - розробити освітню програму вказаної спеціалізації на рівні бакалавра та магістра, 
 - розробити навчальні модулі з розробки комп’ютерних ігор; 
 - використання ігрової лабораторії для опанування студентами вмінь та навичок створення елементів ігрового контенту для навчального процесу: 
 - на практичних та лабораторних заняттях, 
 - в курсовому та дипломному проектуванні, 
 - в рамках науково-дослідної роботи студентів; 
 - впровадження новітніх ігрових технологій в навчальний процес університету, забезпечення їх науково-методичної та технологічної підтримки; 
 - накопичення та оновлення освітніх ресурсів для реалізації інноваційного навчального процесу; 
 - організація і проведення науково-дослідної роботи, обміну досвідом та підвищення кваліфікації викладачів кафедр у сфері розробки комп’ютерних ігор. 
 | 
| 
 Організаційно-управлінські пріоритети GameHub 
 | 
 GameHub в ХНТУ впроваджується на основі ігрової навчальної лабораторії (GameLab), яка організаційно належить до кафедри Інформаційних технологій Факультету кібернетики та системної інженерії ХНТУ. 
 | 
| 
 Принципи організації GameHub в університеті 
 | 
 Принципи організації GameHub в ХНТУ: 
 - тісна співпраця з підприємствами сфери ігрової індустрії на регіональному, національному та міжнародному рівні; 
 - застосування найсучасніших інноваційних освітніх методів та методики; 
 - адаптація освітньої програми до вимог ринку праці; 
 - суміщення навчання студентів з практичною роботою; 
 - гейміфікація навчального процесу; 
 - інтенсивна співпраця з партнерськими університетами. 
 | 
| 
 Цільова аудиторія 
 | 
 Цільовою аудиторією GameHub в ХНТУ є: 
 - студенти бакалаврату та магістратури факультету кібернетики та системної інженерії ХНТУ, в першу чергу за спеціальністю «Програмна інженерія»; 
 - слухачі Інституту післядипломної освіти ХНТУ, що проходять перепідготовку та підвищення кваліфікації за спеціальністю «Програмна інженерія», в тому числі за замовленням Державної служби зайнятості; 
 - особи з числа безробітних, ветерани АТО та інженери, що зацікавлені роботою в сфері ігрових розробок та є заявниками обласного/міського центру зайнятості; 
 - викладачі кафедр університету, що виявили бажання до впровадження ігрових технологій в навчальний процес 
 | 

 






 
         
         
         
            
    
    
     
         
         
         
         
        