Головна

Structure / Кафедри університету / Енергетики, електротехніки і фізики / Навчально-методичне забезпечення освітньо-професійної програми "Електротехніка та електротехнології"

Навчально-методичне забезпечення освітньо-професійної програми "Електротехніка та електротехнології"

Навчально-методичне забезпечення освітньо-професійної програми "Електротехніка та електротехнології", галузі знань 14 "Електрична інженерія", спеціальності 141 "Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка"

№ з/п

Найменування навчальної дисципліни згідно з навчальним планом

Інформація про наявність (“+”, “-” або немає потреби)

навчального контенту

планів практичних (семінарських) занять

завдань для лабораторних робіт

завдань для самостійної роботи студентів*

питань, задач, завдань або кейсів для поточного та підсумкового контролю

завдань для комплексної контрольної роботи

1.

Українська мова (за професійним спрямуванням)

+

+

немає потреби

+

+

+

2.

Історія та культура України

+

+

немає потреби

+

+

+

3.

Іноземна мова

+

+

немає потреби

+

+

+

4.

Філософія

+

+

немає потреби

+

+

+

5.

Безпека життєдіяльності

+

+

немає потреби

+

+

+

6.

Політологія

+

+

немає потреби

+

+

+

7.

Вища математика

+

+

немає потреби

+

+

+

8.

Технічна механіка

+

+

+

+

+

+

9.

Обчислювальна техніка та алгоритмічні мови

+

немає потреби

+

+, ІТ

+

+

10.

Інженерна графіка

+

+

+

+, ІТ

+

+

11.

Загальна фізика

+

+

+

+

+

+

12.

Теоретичні основи електротехніки. Частини 1,2

+

+

+

+

+

+

13.

Теоретичні основи електротехніки. Частина 3

+

+

+

+

+

+

14.

Електричні машини

+

+

+

+

+

+

15.

Електротехнічні матеріали

+

немає потреби

+

+

+

+

16.

Основи метрології та електричних вимірювань

+

+

+

+

+

+

17.

Основи хімії та екологія за професійним спрямуванням

+

+

+

+

+

+

18.

Електричні системи та мережі

+

+

+

+

+

+

19.

Техніка високих напруг

+

+

немає потреби

+

+

+

20.

Електрична частина станцій та підстанцій

+

+

+

+

+

+

21.

Основи релейного захисту та автоматизації енергосистем

+

+

+

+

+

+

22.

Економіка та організація виробництва

+

+

немає потреби

+

+

+

23.

Основи енергетики:

- Вступ до спеціальності;

- Джерела енергії на Землі

+

+

немає потреби

+

+

+

24.

Фізика і технологія фотоелектричних перетворювачів

+

+

+

+

+

+

25.

Нетрадиційна енергетика та акумулювання

+

+

+

+

+

+

26.

Біотехнологічні системи виробництва енергії

+

+

+

+

+

+

27.

Спеціальні розділи фізики

+

немає потреби

+

+

+

+

28.

Фізико-хімічні основи використання низькопотенційних джерел енергії

+

+

+

+

+

+

29.

Електроніка та мікропроцесорна техніка

+

+

+

+, ІТ

+

+

30.

Електропостачання промислових підприємств та енергозберігаючі технології

+

+

немає потреби

+

+

+

31.

Комп'ютерні системи у математичній фізиці

+

+

немає потреби

+, ІТ

+

+

32.

Математичні методи та моделі в електротехніці та електротехнологіях

+

+

немає потреби

+, ІТ

+

+

33.

Споживачі електричної енергії

+

+

немає потреби

+

+

+

34.

Основи вітроенергетики

+

+

+

+

+

+

35.

Геліоенергетика

+

+

+

+

+

+

36.

Енергозбереження та основи енергоаудиту

+

+

немає потреби

+

+

+

* позначка “ІТ” – використання інформаційних технологій під час виконання завдань для самостійної роботи студентів.

 

Методичне забезпечення курсового проектування

Найменування навчальної дисципліни

Семестр, в якому передбачена курсова робота (проект)

Інформація про наявність (“+” або “-”)

методичних розробок

тематики курсових робіт (проектів)

1.

Електричні машини

5

+

+

2.

Фізика і технологія фотоелектричних перетворювачів

6

+

+

3.

Нетрадиційна енергетика та акумулювання

7

+

+

4.

Біотехнологічні системи виробництва енергії

8

+

+

 

Дипломне проектування

Методичні рекомендації з виконання дипломної роботи для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» / Баганов Є.О., Андронова О.В., Погребняк І.Ф. - Херсон, ХНТУ, 2017.