Structure / Кафедри університету / Менеджменту та маркетингу / Новини кафедри |
Новини кафедри
Річна атестація аспірантів спеціальностей «Менеджмент» та «Маркетинг» кафедри менеджменту, маркетингу і туризму ХНТУ
17 червня 2025 року на кафедрі менеджменту, маркетингу і туризму Херсонського національного технічного університету відбулася планова річна атестація аспірантів 1-го та 2-го року навчання за спеціальностями 073 «Менеджмент» та 075 «Маркетинг».
ПЕРЕМОГА ЗДОБУВАЧІВ КАФЕДРИ МЕНЕДЖМЕНТУ, МАРКЕТИНГУ І ТУРИЗМУ У МІЖНАРОДНОМУ КОНКУРСІ СТУДЕНТСЬКИХ НАУКОВИХ РОБІТ З МАРКЕТИНГУ
24-25 квітня 2025 року на базі Державного університету інтелектуальних технологій і зв’язку (м. Одеса) відбувся Міжнародний конкурс студентських наукових робіт з маркетингу.
ІНТЕГРУВАННЯ ВИКЛАДАЧАМИ КАФЕДРИ МЕНЕДЖМЕНТУ, МАРКЕТИНГУ І ТУРИЗМУ КУРСУ «МАРКЕТИНГ ІТ-ПРОДУКТІВ» В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ХНТУ
З 3 по 14 лютого 2025 року завідувач кафедри менеджменту, маркетингу і туризму Набока Р.М. успішно пройшов програму підвищення кваліфікації працівників закладів вищої освіти обсягом 60 год (2 кредити ЄКТС) та акредитований інтегрувати курс «Маркетинг ІТ-продуктів» від ІТ-компанії Genesis в навчальний процес Херсонського національного технічного університету.
МЕТРИКИ ДІДЖИТАЛ-МАРКЕТИНГУ: ВИКЛАДАЧІВ КАФЕДРИ МЕНЕДЖМЕНТУ, МАРКЕТИНГУ І ТУРИЗМУ ВЗЯЛИ УЧАСТЬ НА ЗУСТРІЧІ УАМ
Викладачі кафедри менеджменту, маркетингу і туризму ДЖЕРЕЛЮК Юлія, ШУКЛІНА Вікторія були запрошені на зустріч Клубу викладачів Української Асоціації Маркетингу з метою обговорення практичних знань з метрик в діджитал-маркетингу: як цифри допомагають бізнесу ухвалювати ефективні рішення!
ДОЦЕНТКА КАФЕДРИ МЕНЕДЖМЕНТУ, МАРКЕТИНГУ І ТУРИЗМУ ХНТУ ПІДВИЩИЛА КВАЛІФІКАЦІЮ У ЗИМОВІЙ ШКОЛІ З ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ БІЗНЕСУ
Доцентка кафедри менеджменту, маркетингу і туризму ХНТУ Альона Пляскіна пройшла підвищення кваліфікації у Зимовій школі, яка проводилася кафедрою міжнародного маркетингу Університету імені Альфреда Нобеля за підтримки програми ERASMUS + Європейської комісії, у рамках проєкту Модуль Жана Моне «Стратегії Європейського Союзу щодо зростання, конкурентоспроможності і добробуту - викладання на освітніх програмах в Університеті імені Альфреда Нобеля» (101085347 — EUSTRAT — ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCH-RSC
СЕРТИФІКОВАНА ВИКЛАДАЧКА КУРСУ «МЕНЕДЖМЕНТ У ПРОДУКТОВОМУ IT» ВІД GENESIS
З 07 квітня по 07 травня 2025 року викладачкою кафедри «Менеджменту, маркетингу і туризму» Ольгою Кокорєвою пройдено навчання на курсі «Менеджмент у продуктовому IT», організованому компанією GENESIS – провідною українською ІТ-компанією, що створює високотехнологічні продукти у партнерстві з підприємцями Центральної та Східної Європи.
УЧАСТЬ ВИКЛАДАЧІВ КАФЕДРИ МЕНЕДЖМЕНТУ, МАРКЕТИНГУ І ТУРИЗМУ У ВЕБІНАРІ З ПРОВЕДЕННЯ ЯКІСНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У МАРКЕТИНГОВИХ ПРОЄКТАХ ВІД УАМ
16 квітня 2025 року викладачі кафедри менеджменту, маркетингу і туризму КОКОРЄВА Ольга, ДЖЕРЕЛЮК Юлія, ШУКЛІНА Вікторія разом із здобувачами взяли участь у вебінарі на тему «Якісні дослідження: як отримати глибоке розуміння суспільних явищ і маркетингових тенденцій» від Української Асоціації Маркетингу.
ЗДОБУВАЧІ ТА ВИКЛАДАЧІ КАФЕДРИ МЕНЕДЖМЕНТУ, МАРКЕТИНГУ І ТУРИЗМУ ДОЛУЧИЛИСЯ ДО ВЕБІНАРУ «БРЕНД ГОВОРИТЬ» ВІД УАМ
26 березня 2025 року відбувся черговий вебінар у рамках циклу заходів від Української Асоціації Маркетингу. Здобувачі спеціальності 075 «Маркетинг» та викладачі кафедри менеджменту, маркетингу і туризму долучилися до вебінару. Цього разу експерткою виступила Аві Щупак – керівниця маркетингових комунікацій компанії Lifecell.
КАФЕДРА МЕНЕДЖМЕНТУ, МАРКЕТИНГУ І ТУРИЗМУ ВДОСКОНАЛЮЄ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРАКТИКООРІЄНТОВАНОСТІ ОП «МАРКЕТИНГ» І «ТУРИЗМ» СПІЛЬНО З УАМ
19 березня 2025 року викладачі кафедри менеджменту, маркетингу і туризму ДЖЕРЕЛЮК Юлія, ШУКЛІНА Вікторія, КОКОРЄВА Ольга разом із здобувачами вищої освіти ОП «Маркетинг» і ОП «Туризм» взяли участь у вебінарі на тему «Retention-стратегії, що працюють: від теорії до практики» від Української Асоціації Маркетингу.
ПРОФЕСОР КАФЕДРИ МЕНЕДЖМЕНТУ, МАРКЕТИНГУ І ТУРИЗМУ ПІДВИЩИЛА КВАЛІФІКАЦІЮ В ОНЛАЙН ЗИМОВІЙ ШКОЛІ «СТРАТЕГІЧНІ ПРІОРИТЕТИ ЄС 2024-2029» В РАМКАХ ПРОЄКТУ ERASMUS+ МОДУЛЬ ЖАН МОНЕ
Професор кафедри менеджменту, маркетингу і туризму Юлія ДЖЕРЕЛЮК, Гарант ОП «Туризм» на другому (магістерському) рівні вищої освіти, підвищила кваліфікацію в рамках онлайн Зимової школи «Стратегічні пріоритети ЄС 2024-2029: нові можливості та виклики для Європейського Союзу і України», яку було проведено з 19 по 21 лютого 2025 року в рамках реалізації Міжнародного проєкту Erasmus+ Модуль Жан Моне «Стратегії Європейського Союзу щодо зростання, конкурентоспроможності і добробуту: викладання на освітніх програмах в Університеті імені Альфреда Нобеля». Тривалість навчання: 2 кредити (60 годин). За результатами підвищення кваліфікації отримано сертифікат.
ВИКЛАДАЧІ ФАКУЛЬТЕТУ МІЖНАРОДНИХ ЕКОНОМІЧНИХ ВІДНОСИН, УПРАВЛІННЯ І БІЗНЕСУ ПРЕДСТАВИЛИ ДОСЛІДЖЕННЯ НА МІЖНАРОДНІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ
Викладачі кафедри фінансів, обліку та оподаткування (доц. Олена ВОЛКОВА та доц. Надія ФЕДОРОВА) спільно з викладачами кафедри менеджменту, маркетингу і туризму (проф. Віра ФОМІШИНА та ст. викл. Руслан ОГОРОДНИК) виступили із доповіддю на міжнародній науково-практичній конференції «Business Ecosystems: Sustainable Development», яка відбулась 3–7 лютого 2025 року.
ТРІУМФ СТУДЕНТІВ КАФЕДРИ МЕНЕДЖМЕНТУ, МАРКЕТИНГУ І ТУРИЗМУ У І ТУРІ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ НАУКОВИХ РОБІТ!
На виконання наказу ХНТУ № 26 від 31 січня 2025 року «Про проведення Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей у 2024/2025 навчальному році» в Херсонському національному технічному університеті було проведено І тур конкурсу.
ВИКЛАДАЧІ КАФЕДРИ МЕНЕДЖМЕНТУ, МАРКЕТИНГУ І ТУРИЗМУ УСПІШНО ЗАВЕРШИЛИ КУРС «МАРКЕТИНГ PRO: ПРАКТИЧНИЙ ПІДХІД ЧЕРЕЗ КЕЙСИ»
Вітаємо викладачів кафедри менеджменту, маркетингу і туризму: Джерелюк Юлію Олександрівну, Кокорєву Ольгу Володимирівну, Шукліну Вікторію Вікторівну, Воскресенську Олену Євгеніївну з успішним завершенням навчального курсу «Маркетинг PRO: практичний підхід через кейси», що проходив у рамках весняного циклу вебінарів і воркшопів Української Асоціації Маркетингу (УАМ) у 2025 році.
Весняний цикл лекцій та воркшопів від Української Асоціації Маркетологів
5 березня 2025 року стартувала весняна серія лекцій та воркшопів від Української Асоціації Маркетингу, де викладачі кафедри менеджменту, маркетингу і туризму к.е.н., доц. Набока Р.М., к.е.н., доц. Воскресенська О.Є., к.е.н., доц. Шукліна В.В., к.е.н., доц. Кокорева О.В. разом із здобувачами вищої освіти ОП “Маркетинг” занурилися у світ digital-просування!
ВЗАЄМОДІЯ ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОГРАМИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 075 «МАРКЕТИНГ» ІЗ ЗОВНІШНІМИ СТЕЙКХОЛДЕРАМИ
12.03.2025 року здобувачі та викладачі кафедри менеджменту, маркетингу і туризму освітньо-професійної програми спеціальності 075 «Маркетинг» д.е.н., професор Юлія ДЖЕРЕЛЮК, к.е.н. доцент Олена ВОСКРЕСЕНСЬКА, к.е.н., доцент Ольга КОКОРЄВА, к.е.н., доцент Вікторія ШУКЛІНА за сприяння Української Асоціації Маркетингу прийняли участь у вебінарі від професіонала-практика, експертки з питань інтернет-маркетингу, SEO та електронної комерції.