Scientific / Конференції та науково-технічні заходи / Звіти про проведення конференцій / Всеукраїнська науково - практична Інтернет-конференція «Екологічний туризм: інтеграція науки, освіти та бізнесу». |
Всеукраїнська науково - практична Інтернет-конференція «Екологічний туризм: інтеграція науки, освіти та бізнесу».
Created 07.05.2021 17:01
7 травня 2021 р. згідно затвердженого плану кафедрою менеджменту, маркетингу і туризму Херсонського національного технічного університету проведена Всеукраїнська науково - практична Інтернет-конференція «Екологічний туризм: інтеграція науки, освіти та бізнесу».
Конференція присвячена Дню науки і проходе у 2 етапи:
1 етап - 7.05.21 р: науковий он-лайн вебінар, в якому прийняли участь 60 науковців провідних ЗВО України: Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана, Чернігівського національного технологічного університету, Хмельницького національного університету, Льотної академії Національного авіаційного університету, Національного університету кораблебудування ім. адмірала Макарова, Херсонської Морської академії, Приазовського державного технічного університету, Міжнародного університету бізнесу і права та Херсонського державного аграрно-економічного університету. В межах он-лайн вебінару конференції були обговорені актуальні питання впливу екологічного туризму на соціально-економічний розвиток регіонів, діджиталізації туристичної сфери, соціальної відповідальності туристичного бізнесу, менеджменту готельного, курортного та ресторанного сервісу і управління діловою репутацією, сучасних технологій інформаційної логістики і ефективного маркетингу в туристичному бізнесі, а також освітні, психологічні та етичні питання розвитку фахівців в екотуризмі.
2 етап - 14.05.21 р: виїзний міждисциплінарний практикум в Національному природному парку «Олешківські піски». На практиці здобувачі спеціальностей 242 «Туризм», 073 «Менеджмент» та 075 «Маркетинг» дослідять особливості екологічного і патріотичного туризму, функції туризму, дізнаються про екоресурси півдня, природні та штучні ліси, сформують авторські екотури з відповідним бізнес-обґрунтуванням та запропонують канали просування ексклюзивних туристичних продуктів.