ПРОВІДНИЙ ІНЖЕНЕР ВІДДІЛУ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Основні функціональні обов'язки
Забезпечення безперервної роботи серверів, мереж, комп'ютерної техніки та іншого обладнання університету
Налаштування, адміністрування та моніторинг локальних комп'ютерних мереж.
Інсталяція та налаштування програмного забезпечення
Надання технічної підтримки співробітникам університету та студентам, вирішення технічних проблем
Аналіз потреб у модернізації техніки та систем, участь у плануванні оновлень.
Ведення документації щодо налаштувань, технічних рішень та виконаних робіт.
Професійні компетенції - вільне володіння персональним комп’ютером, стаж роботи – не менше 3 років.
Режим роботи - 5-денний робочий тиждень.
Умови організації праці - звичайні умови.
Надання житла - в разі потреби надається кімната в гуртожитку, яка оплачується за рахунок працівника.
Строковий трудовий договір. Прийом проводиться на час перебування ХНТУ в м.Хмельницький.
В подальшому можливо переведення на постійну роботу.
Звертатися - м.Хмельницький, вул. Кам’янецька, буд.110/1 (будівля бібліотеки ХНУ), 5 поверх, 502 кабінет, відділ кадрів, тел. - 093 9347607
НАЧАЛЬНИК ВІДДІЛУ
ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Основні функціональні обов'язки
Проведення аналізу потреб університету в ІТ та моніторинг новітніх ІТ-технологій, розробка відповідних планів щодо їх впровадження.
Організація технічної підтримки для працівників університету та студентів, включаючи вирішення проблем з програмним та апаратним забезпеченням.
Контроль за безперервною роботою серверів, мереж та програмного забезпечення університету.
Забезпечення захисту інформації університету, розробка політик щодо інформаційної безпеки. Контроль за дотриманням стандартів безпеки в обробці та зберіганні даних.
Ведення та адміністрування програмних продуктів, що використовуються в університеті.
Організація тренінгів та семінарів для співробітників університету з актуальних питань ІТ. Надання консультацій і підтримки щодо ефективного використання технологій в освітньому процесі.
Підготовка регулярних звітів про діяльність відділу для керівництва університету. Оцінка ефективності впроваджених ІТ-рішень та постійне вдосконалення процесів.
Професійні компетенції – знання постанов, наказів та інших керівних та нормативних матеріалів з організації та експлуатації інформаційних систем, вільне володіння персональним комп’ютером, стаж роботи – не менше 5 років.
Режим роботи- 5-денний робочий тиждень
Умови організації праці - звичайні умови
Надання житла - в разі потреби надається кімната в гуртожитку, яка оплачується за рахунок працівника.
Строковий трудовий договір. Прийом проводиться на час перебування ХНТУ в м.Хмельницький.
В подальшому можливо переведення на постійну роботу.
Звертатися - м.Хмельницький, вул. Кам’янецька, буд.110/1 (будівля бібліотеки ХНУ), 5 поверх, 502 кабінет, відділ кадрів, тел. -093 9347607
ФАХІВЕЦЬ З ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Основні функціональні обов'язки
Планування закупівель та формування річного плану закупівель в електронній системі закупівель;
Проведення попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку;
Здійснення вибору процедури закупівлі;
Проведення процедур закупівель/спрощених закупівель.
Професійні компетенції - вища освіта (юридична або економічна), базовий рівень знань у сфері публічних закупівель, досвід роботи у сфері публічних закупівель не менше одного року та підтвердження свого рівня володіння необхідними (базовими) знаннями у сфері публічних закупівель відповідним документом (сертифікатом).
Режим роботи - 5-денний робочий тиждень.
Умови організації праці - звичайні умови.
Надання житла - в разі потреби надається кімната в гуртожитку, яка оплачується за рахунок працівника.
Строковий трудовий договір. Прийом проводиться на час перебування ХНТУ в м.Хмельницький.
В подальшому можливо переведення на постійну роботу.
Звертатися - м.Хмельницький, вул. Кам’янецька, буд.110/1 (будівля бібліотеки ХНУ), 5 поверх, 502 кабінет, відділ кадрів, тел. - 093 934 7607
ФАХІВЕЦЬ НАВЧАЛЬНОГО ВІДДІЛУ
Основні функціональні обов'язки
Внесення даних в електронну базу даних, формування звітів та ін.
Професійні компетенції – знання ПК, впевнений користувач Еxcel, вміння працювати з документами, стаж роботи в закладі освіти –1 рік.
Режим роботи - 5-денний робочий тиждень.
Умови організації праці - звичайні умови.
Надання житла - в разі потреби надається кімната в гуртожитку, яка оплачується за рахунок працівника.
Строковий трудовий договір. Прийом проводиться на час перебування ХНТУ в м.Хмельницький.
В подальшому можливо переведення на постійну роботу.
Звертатися - м.Хмельницький, вул. Кам’янецька, буд.110/1 (будівля бібліотеки ХНУ), 5 поверх, 502 кабінет, відділ кадрів, тел. -093 934 7607
ПРОВІДНИЙ ФАХІВЕЦЬ З АНТИКОРУПЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Основні функціональні обов'язки
Розроблення, організація та контроль за проведенням заходів щодо запобігання корупційним правопорушенням та правопорушенням, пов'язаним з корупцією;
Організація роботи з оцінки корупційних ризиків у діяльності ХНТУ, підготовки заходів щодо їх усунення, внесення відповідних пропозицій ректору ХНТУ;
Здійснення заходів з виявлення конфлікту інтересів, сприяння його врегулюванню, інформування ректора ХНТУ, Міністерство освіти і науки та Національного агентства запитань запобігання корупції (далі - Національне агентство) про виявлення конфлікту інтересів та заходи, вжиті для його врегулювання;
Інформування ректора ХНТУ, Національного агентства або інших спеціально уповноважених суб'єктів у сфері протидії корупції у випадках, передбачених законодавством, про факти порушення законодавства у сфері запобігання і протидії корупції.
Професійні компетенції - вільне володіння державною мовою, персональним комп’ютером, вища освіта (бажано юридична), стаж роботи – не менше 3 років
Режим роботи- 5-денний робочий тиждень. Умови організації праці - звичайні умови.
Надання житла - в разі потреби надається кімната в гуртожитку, яка оплачується за рахунок працівника.
Строковий трудовий договір. Прийом проводиться на час перебування ХНТУ в м.Хмельницький.
В подальшому можливо переведення на постійну роботу.
Звертатися - м.Хмельницький, вул. Кам’янецька, буд.110/1 (будівля бібліотеки ХНУ), 5 поверх, 502 кабінет, відділ кадрів, тел. - 093 934 7607