Наука / Структурні підрозділи / Відділ з навчально-наукової роботи і міжнародної діяльності / Erasmus+ / Erasmus+ / Концепція GameHub |
Концепція GameHub
|
|
Концепція GameHub
Херсонського національного технічного університету
Назва регіонального GameHub
|
Ігрова навчальна лабораторія ХНТУ (GameLab)
|
Обґрунтування діяльності в університеті GameHub
|
GameHub ХНТУ є необхідним та вкрай важливим інструментом для створення та впровадження нової освітньої програми щодо розробки комп’ютерних ігор.
GameHub повинен стати інтегруючою ланкою для нових освітніх підходів: по-перше, за допомогою ігрової навчальної лабораторії необхідно надати студентам весь обсяг необхідних технічних знань та навичок, що відповідає актуальним вимогам роботодавців, а по-друге, надати студентам можливість зосередитись на вивченні трансверсальних компонент дизайну комп’ютерної гри.
Це дозволить подолати певну невідповідність знань, отриманих в університеті, актуальному попиту на ринку праці.
|
Цілі та завдання функціонування GameHub в університеті
|
GameHub в ХНТУ має стати концентратором зв'язку між університетом, ігровим бізнесом і суспільством в цілому.
Метою GameHub ХНТУ є стимулювання студентів та слухачів університету до розвитку знань і навичок, необхідних для успішної роботи в секторі розробки комп’ютерних ігор.
Завданнями функціонування GameHub в ХНТУ є:
- забезпечення умов для створення та впровадження інноваційної освітньої програми з розробки комп’ютерних ігор як спеціалізації для студентів спеціальності «Програмна інженерія»;
- адаптація освітньої програми з розробки комп’ютерних ігор до потреб ринку та вимог роботодавців;
- підвищення якісного рівня підготовки фахівців з програмної інженерії через оволодіння сучасними технологіями розробки комп’ютерних ігор на рівні актуальних вимог ринку праці;
- пошук шляхів удосконалення організації та науково-методичного забезпечення навчального процесу;
- надання консалтингових послуг на підставі зв'язку між університетом та ігровою індустрією;
- взаємний обмін досвідом, знаннями, навчальними матеріалами та інноваційною практикою інженерної освіти з університетами - партнерами по GameHub.
|
Пріоритетні напрямки діяльності
|
Пріоритетними напрямками діяльності є:
- підготовка фахівців за спеціальністю «Програмна інженерія» з спеціалізацією «Розробка комп’ютерних ігор» для потреб регіонального ринку праці за новоствореною освітньою програмою, для чого необхідно:
- розробити освітню програму вказаної спеціалізації на рівні бакалавра та магістра,
- розробити навчальні модулі з розробки комп’ютерних ігор;
- використання ігрової лабораторії для опанування студентами вмінь та навичок створення елементів ігрового контенту для навчального процесу:
- на практичних та лабораторних заняттях,
- в курсовому та дипломному проектуванні,
- в рамках науково-дослідної роботи студентів;
- впровадження новітніх ігрових технологій в навчальний процес університету, забезпечення їх науково-методичної та технологічної підтримки;
- накопичення та оновлення освітніх ресурсів для реалізації інноваційного навчального процесу;
- організація і проведення науково-дослідної роботи, обміну досвідом та підвищення кваліфікації викладачів кафедр у сфері розробки комп’ютерних ігор.
|
Організаційно-управлінські пріоритети GameHub
|
GameHub в ХНТУ впроваджується на основі ігрової навчальної лабораторії (GameLab), яка організаційно належить до кафедри Інформаційних технологій Факультету кібернетики та системної інженерії ХНТУ.
|
Принципи організації GameHub в університеті
|
Принципи організації GameHub в ХНТУ:
- тісна співпраця з підприємствами сфери ігрової індустрії на регіональному, національному та міжнародному рівні;
- застосування найсучасніших інноваційних освітніх методів та методики;
- адаптація освітньої програми до вимог ринку праці;
- суміщення навчання студентів з практичною роботою;
- гейміфікація навчального процесу;
- інтенсивна співпраця з партнерськими університетами.
|
Цільова аудиторія
|
Цільовою аудиторією GameHub в ХНТУ є:
- студенти бакалаврату та магістратури факультету кібернетики та системної інженерії ХНТУ, в першу чергу за спеціальністю «Програмна інженерія»;
- слухачі Інституту післядипломної освіти ХНТУ, що проходять перепідготовку та підвищення кваліфікації за спеціальністю «Програмна інженерія», в тому числі за замовленням Державної служби зайнятості;
- особи з числа безробітних, ветерани АТО та інженери, що зацікавлені роботою в сфері ігрових розробок та є заявниками обласного/міського центру зайнятості;
- викладачі кафедр університету, що виявили бажання до впровадження ігрових технологій в навчальний процес
|