Головна

Про університет / Новини університету / СТУДЕНТКА ОП «МЕНЕДЖМЕНТ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ» - ПЕРЕМОЖНИЦЯ МІЖНАРОДНОГО КОНКУРСУ БІЗНЕС-КЕЙСІВ ВІД ШВЕЙЦАРСЬКОЇ КОМПАНІЇ BEEUP

СТУДЕНТКА ОП «МЕНЕДЖМЕНТ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ» - ПЕРЕМОЖНИЦЯ МІЖНАРОДНОГО КОНКУРСУ БІЗНЕС-КЕЙСІВ ВІД ШВЕЙЦАРСЬКОЇ КОМПАНІЇ BEEUP

BeeUp – це компанія, що допомагає бізнесам успішно здійснювати трансформації через створення кейсів, які вирішують новатори з різних галузей та країн, розробляючи індивідуальні бізнес-моделі клієнтів і пропонуючи інноваційні ідеї. Конкурс надає унікальний досвід навчання, учасники можуть отримати знання та застосувати їх через вирішення проблем, з якими стикаються різні компанії світу.

Після завершення конкурсу учасники отримують сертифікат, схвалений Університетом прикладних наук Санкт-Галлена, Швейцарія.

Про свій довід участі у конкурсі розповідає студентка 2 курсу ОП «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» (073 «Менеджмент») Батура Ірина:

«Мій кейс був присвячений пошуку ринку збуту у країнах, що розвиваються, для програмного забезпечення для потреб інженерів-будівельників. В процесі роботи над кейсом необхідно було провести дослідження ринку однієї з країн світу, що розвивається. Я обрала Мексику, створила анкету та провела опитування серед інженерів-будівельників з Мексики, на основі отриманих даних побудувала ціннісну пропозицію та макет програмного забезпечення, протестувала ідею. Після було обговорення результатів на воркшопі з клієнтом та іншими учасниками з Італії й Непалу і побудова майбутньої бізнес-моделі компанії. Під час всього процесу роботи над кейсом мене підтримував мій коуч Michael Czarniecki (BeeUp CEO і Lecturer at the St. Gallen University of Applied Sciences) та давав цінні рекомендації.

Я посіла 3 місце, отримала грошовий приз та пропозицію подальшої роботи над цим проєктом з учасниками-призерами, поглибила свої знання щодо маркетингового дослідження ринку, створення бізнес-моделей та ціннісних пропозицій, покращила комунікативні навички та розмовну бізнес англійську».