Про університет / Новини університету / ВІТАННЯ З ДНЕМ МАРКЕТОЛОГА! |
ВІТАННЯ З ДНЕМ МАРКЕТОЛОГА!
Дата 25.10.2022 23:46
25 жовтня в Україні відзначають День Маркетолога. Кафедра менеджменту, маркетингу і туризму вітає з професійним святом викладачів, студентів та випускників спеціальності 075 «Маркетинг».
Сучасні маркетологи – це фахівці, які застраховані від рутини та поєднують у своїй діяльності мистецтво і науку. Вони є універсальними працівниками, з однаково добре розвиненими півкулями мозку, які можуть творити, знаходити нестандартні рішення звичайних задач, і в той же час глибоко аналізувати процеси, що відбуваються на ринку, прогнозуючи наслідки стратегічних рішень щодо просування товарів і послуг.
Кафедра менеджменту, маркетингу і туризму вже більше 10 років здійснює підготовку конкурентоспроможних фахівців з маркетингу, здатних вирішувати складні, спеціалізовані завдання, пов’язані з плановою, аналітичною, проектно-креативною діяльністю та управлінням маркетингом на підприємствах різної галузевої спрямованості. При цьому головна увана приділяється саме підприємствам малого та середнього бізнесу, які займають ключове місце в структурі економіки регіону і є рушійною силою у підвищенні рівня його конкурентоспроможності й реалізації інноваційного потенціалу
Пишаємося випускниками кафедри менеджменту, маркетингу і туризму, які втілили теоретичні знання на практиці. Так, Зощук Карина заснувала власне маркетингове агентство «SOVA SMM agency». Фурсов Анатолій є провідним фахівцем з інтернет-маркетингу (SEO-просування) в компанії «Weyweb». Остапчук Ірина працювала таргетологом у рекламному агентстві «Turbo marketing» та помічником маркетолога в компанії «Робін Бобін». Знаємо, що й інші наші випускники знайшли себе у цій професії.
Кафедра менеджменту, маркетингу і туризму щиро вітає всіх причетних до сфери маркетингу з професійним святом та бажає великого натхнення і нових ідей, вірних рішень і результативних досліджень, лояльних інфлюенсерів і високих конверсій, перспективних партнерів, підвищення репутації та широкого охоплення аудиторії.
Ну, а рішення складних задач хай лише нарощує м’язи маркетингових компетенцій!