Головна

Про університет / Новини університету / ВИКЛАДАЧІ КАФЕДРИ ФІНАНСІВ, ОБЛІКУ ТА ОПОДАТКУВАННЯ - УЧАСНИКИ «АКАДЕМІЇ ШІ ДЛЯ ОСВІТЯН 2.0 ВІД GOOGLE»

ВИКЛАДАЧІ КАФЕДРИ ФІНАНСІВ, ОБЛІКУ ТА ОПОДАТКУВАННЯ - УЧАСНИКИ «АКАДЕМІЇ ШІ ДЛЯ ОСВІТЯН 2.0 ВІД GOOGLE»

Завідувач кафедри фінансів, обліку та оподаткування Лариса СІДЕЛЬНИКОВА, доцент Олена НОВОСЬОЛОВА та викладач-стажист Тетяна ОСАДЧА взяли участь у програмі підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти «Академія ШІ для освітян 2.0 від Google», яка тривала у період з 29 жовтня до 21 листопада 2025 року.

Метою програми є підвищення професійних навичок освітян у використанні ШІ-інструментів від GOOGLE для покращення результатів освітнього процесу та зменшення часу, що витрачається на щоденні задачі.

Програма включала чотири заняття за такими темами:

1. Оптимізація викладання за допомогою штучного інтелекту (Частина 1: Планування та структурування).

2. Оптимізація викладання за допомогою штучного інтелекту (Частина 2: Створення контенту).

3. Штучний інтелект в оцінюванні та зворотному зв’язку.

4. Штучний інтелект в дослідницькій діяльності та інноваціях.

Під час проведення занять розглядалися інструменти Deep Search та Gemini, які можна використовувати для аналізу сучасних освітніх трендів, порівняння програм провідних університетів та створення кейс-стаді, що стимулюють критичне мислення здобувачів.

Програма навчання включала також вивчення механізму використання Gemini Canvas для створення інтерактивних проєктів та завдань, які сприятимуть оптимізації щоденної роботи викладачів для підготовки до занять.

Після завершення програми підвищення кваліфікації відбулося підсумкове оцінювання у формі онлайн-тестування, за результатами якого Лариса СІДЕЛЬНИКОВА, Олена НОВОСЬОЛОВА, Тетяна ОСАДЧА отримали сертифікати, що підтверджують рівень набутих ними знань та професійних компетентностей.

Участь викладачів кафедри фінансів, обліку та оподаткування у таких заходах має важливе значення для підвищення навичок інтегрування ШІ в освітній процес з метою персоналізації навчання, створення інтерактивних матеріалів та оцінювання знань здобувачів вищої освіти, а також застосування ШІ в дослідницькій та проєктній діяльності.

Здобуті знання викладачі зможуть використовувати при створенні гейміфікованих завдань для стимулювання освітньої та дослідницької діяльності здобувачів спеціальностей D1(071) «Облік і оподаткування», D2(072) «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок», C1.02(292) «Міжнародні економічні відносини».