Структура / Кафедри університету / Менеджменту, маркетингу і туризму / Новини кафедри / ВИКЛАДАЧІ ТА ЗДОБУВАЧІ КАФЕДРИ МЕНЕДЖМЕНТУ, МАРКЕТИНГУ І ТУРИЗМУ ПРОЙШЛИ ПРАКТИЧНИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЛЕКЦІЙ |
ВИКЛАДАЧІ ТА ЗДОБУВАЧІ КАФЕДРИ МЕНЕДЖМЕНТУ, МАРКЕТИНГУ І ТУРИЗМУ ПРОЙШЛИ ПРАКТИЧНИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЛЕКЦІЙ
Дата 05.12.2024 10:57
19 листопада 2024 р. завідувач кафедри Руслан НАБОКА та професор кафедри Юлія ДЖЕРЕЛЮК разом зі здобувачами освіти спеціальності 075 «Маркетинг» долучились до гостьової онлайн-лекції «Маркетингове ціноутворення в умовах інфляції: виклики та можливості». Спікер – доктор економічних наук, професор кафедри маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом Державного біотехнологічного університету (м. Харків) Олена ЖЕГУС, членкиня ГО «Українська асоціація маркетингу».
Під час лекції учасники мали можливість ознайомитись з такими темами:
1. Вплив ціни на купівельне рішення споживачів з різним рівнем достатку.
2. Стимули прийняття купівельних рішень.
3. Головні цінові стратегії в умовах інфляції.
4. Конкурентоспроможність ціни.
5. Сценарії формування ціни, альтернативи вибору.
6. Маркетингове мислення.
7. Правили використання цінових знижок.
8. Альтернативи знижок для стимулювання покупок.
Особливу увагу було приділено сучасним підходам щодо обґрунтування ціни на товари і послуги, практичним аспектам використання аналітичних інструментів для оптимізації ціноутворення.
|
|
|
|
Отримані навчально-методичні матеріали будуть використані при оновленні змісту освітніх компонент освітньо-професійної програми «Маркетинг» для відповідності її найновішим науковим досягненням і сучасним практикам у сфері маркетингу.