Головна

Структура / Кафедри університету / Економіки, підприємництва та економічної безпеки / Науково-дослідна робота / Підвищення кваліфікації / Трибулкіна С.Б. - ст. лаборант кафедри економіки, підприємництва та економічної безпеки

Трибулкіна С.Б. - ст. лаборант кафедри економіки, підприємництва та економічної безпеки

     

Кредитів ЄКТС

Годин

         
         
         
         

Проходження курсу підвищення кваліфікації "Великий курс про ШІ в освіті" від ГО "Прогресильні" за підтримки Міністерства цифрової трансформації України та Міністерства освіти і науки України. Сертифікат № ВКШІО-3920 обсягом 45 годин / 1,5 кредитів ECTS (26 травня - 9 червня 2025 р.)

     

Сертифікат від AcademyOcean LMS про успішне завершення модуля № 3 «Заглиблення у можливості ШІ»курсу «Від початківця до експерта в ШІ» від 22.01.2025 р. (10 годин)

Отримані практичні навички: створення зображень з текстів / малюнків, створення відео, власних аватарів, пісень та музики

Перевірити

     

Сертифікат від AcademyOcean LMS про успішне завершення модуля № 2 «Робота з текстовими ШІ» курсу «Від початківця до експерта в ШІ» від 13.01.2025 р. (8 годин)

Отримані практичні навички: генерація ідей для проєктів, обчислення та розв'язання задач, пошук та аналіз інформації, створення підсумків текстів та відео

Перевірити

     

Сертифікат від AcademyOcean LMS про успішне завершення модуля № 1 «Основи штучного інтелекту» курсу «Від початківця до експерта в ШІ» (8 годин)

Отримані практичні навички: створення текстових запитів до ШІ, робота з ШІ - генерування текстів / зображень / пісень, створення навчальних планів, переклад текстів та написів

Перевірити

     

Початок роботи з ChatGPT. Сертифікат Prometheus. Дата видачі червень 2023 р.
Навички: практичні навички щодо використання мовної моделі ChatGPT · використання ChatGPT для розв'язання різноманітних завдань

     

Задоволення гарантовано: розвиток лояльності клієнтів онлайн.Сертифікат Coursera Дата видачі травень 2023 р.

Навички: Формування лояльності клієнтів · Управління відносинами з клієнтами (CRM) · Готовність до роботи · Підготовка портфоліо · Оптимізація магазину електронної комерції

     

Цифровий маркетинг і електронна комерція від Google Спеціалізація. Сертифікат Coursera. Дата видачі травень 2023 р.Навички: Маркетинг · Маркетинг електронною поштою · Електронна комерція · Search Engine Optimization (SEO) · Медійна реклама

     

Здійснення продажів: створення й запуск магазинів електронної комерції, а також керування ними. Сертифікат Coursera. Дата видачі квітень 2023 р.Навички: Виконання та доставка · Платформи електронної комерції · Стратегія електронної комерції · Сезонність · Структура вебсайту

     

Оцінка успішності: маркетингова аналітика та вимірювання. Сертифікат Coursera. Дата видачі квітень 2023 р.

Навички: Маркетингова аналітика · Презентація для зацікавлених сторін · Медіапланування та стратегії · Ключові показники ефективності (KPI) цифрового маркетингу · Керування електронними таблицями

     

Нестандартні рішення в маркетингу електронною поштою. Сертифікат Coursera. Дата видачі березень 2023 р.

Навички: Написання електронних листів · Стратегія маркетингу електронною поштою · Керування контактами · Сегментація списку адресатів електронної розсилки · Аналітика маркетингу електронною поштою

     

Від уподобань до потенційних клієнтів: взаємодія з клієнтами онлайн. Сертифікат Coursera. Дата видачі лютий 2023 р.Навички: моніторинг і залученість у соціальних мережах · призначення ставок у соціальних мережах · супровід брендів у соціальних мережах · стратегія, планування та публікація дописів у соціальних мережах · залучення клієнтів · Аналітика та звіти соціальних мереж

     

Залучення клієнтів за допомогою цифрового маркетингу. Сертифікат Coursera. Дата видачі січень 2023 р.Навички: Пошукова оптимізація · Поінформованість клієнтів · Структура вебсайту · Робота з Google · Пошуковий маркетинг

     

Основи цифрового маркетингу та електронної комерції. Сертифікат Coursera. Дата видачі грудень 2022 р.Навички: Маркетинг · Маркетингова аналітика · Взаємодія з клієнтами · Електронна комерція · Лояльність клієнтів