Прийняття маркетингових рішень (2015)

Назва:

Прийняття маркетингових рішень

Автори:

Гавриленко А.В., Гаврилко Т.О., Скопінцев Ю.В., Задорожна К.І., Савін С.Ю.

Бібліографічний опис:

Гавриленко А.В., Гаврилко Т.О., Скопінцев Ю.В., та ін.

Прийняття маркетингових рішень: Монографія / А.В.Гавриленко, Т.О.Гаврилко, Ю.В.Скопінцев, К.І.Задорожна, С.Ю.Савін [Під редакцією Пінчука Є.А.]. – Херсон: ФОП Грінь Д.С., 2015. – 290 с.

Дата публікації:

2015

Видавник:

ФОП Грінь Д.С.

Ключові слова:

Концепції маркетингу, споживачі, споживча поведінка, купівельний вибір, індивідуальні якості

Короткий огляд (реферат):

Містить теоретичні засади щодо прийняття рішень в маркетинговій діяльності, зокрема: поведінка споживача з урахуванням його психологічних особливостей, моделювання поведінки споживача, організація маркетингової діяльності на підприємстві, моделі маркетингових досліджень на підприємстві.

Для наукових співробітників, магістрів, аспірантів, студентів економічних напрямів та спеціальностей «маркетингу», «менеджменту», «логістики», «економіки».

ISBN:

978-966-930-011-9