Структура / Кафедри університету / Державного управління і місцевого самоврядування / Магістратура / НОВИНИ / НАГОРОДЖЕННЯ ГРАМОТАМИ СТУДЕНТІВ БАКАЛАВРАТУ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 281 «ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ З НАГОДИ ДНЯ НАУКИ |
НАГОРОДЖЕННЯ ГРАМОТАМИ СТУДЕНТІВ БАКАЛАВРАТУ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 281 «ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ З НАГОДИ ДНЯ НАУКИ
Дата 17.05.2021 21:25
17 травня 2021 року завідувач кафедри державного управління і місцевого самоврядування Херсонського національного технічного університету, доктор наук з державного управління, професор, заслужений працівник освіти України І. П. Лопушинський та керівник студентської наукової проблемної групи спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування», кандидат наук з державного управління, доцент О. Л. Дурман від імені керівництва ХНТУ вручили грамоти студентам, які впродовж 2020-2021 навчального року брали активну участь у навчально-науковій діяльності спеціальності.
Першими грамоти отримали студенти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти ХНТУ – члени наукової проблемної групи спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» що впродовж навчального року брали активну участь у засіданнях наукової групи, на яких розглядалися проблемні питання публічного управління та адміністрування. Як результат – маємо понад 20 опублікованих тез та наукових статей.
Крім того, грамоти отримали студенти, які взяли участь і посіли призові місця у І етапі Всеукраїнських студентських олімпіад. Традиційно на кафедрі державного управління і місцевого самоврядування ХНТУ проводяться олімпіади з дисциплін «Психологія ділового спілкування», «Менеджмент в публічному управлінні», «Системний аналіз в управлінні», «Основи державної політики» та «Європейська інтеграція та політика міжнародної співпраці».
Принагідно слід зазначити, що студенти, які беруть участь у роботі наукової проблемної групи, показують кращі знання на олімпіадах. Саме тому вони отримали не по одній, а навіть по 2-3 грамоти.
Бажаємо студентам-науковцям невичерпної творчої енергії, міцного здоров’я та плідної праці для нових навчально-наукових звершень!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|