Традиційна зустріч з работодавцями

24 вересня на кафедрі інформаційних технологій відбулась традиціна зустріч з представником підприємства, цього разу онлайн, із Іваном Кузнєцовим – начальником відділу логістики ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат», що являється зовнішнім стейкголдером освітньо-професійної програми «інформаційні системи та технології в економіці, менеджменті та управлінні проектами» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 12 «Інформаційні технології» спеціальності 126 «Інформаційні системи та технології».

24 вересня на кафедрі інформаційних технологій відбулась традиціна зустріч з представником підприємства, цього разу онлайн, із Іваном Кузнєцовим – начальником відділу логістики ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат», що являється зовнішнім стейкголдером освітньо-професійної програми «інформаційні системи та технології в економіці, менеджменті та управлінні проектами» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 12 «Інформаційні технології» спеціальності 126 «Інформаційні системи та технології».

Під час спілкування Іван як фахівець, діяльність якого пов’язана із інформаційними технологіями в економіці, маючи практичний досвід роботи в ІТ сфері та реалізації власних проєктів в напрямку автоматизації бізнес процесів, поділився досвідом та своїми думками про стан та перспективи розвитку спеціальності. Розповів про особливості функціонування відділу логістики та його безпосереднім зв’язком із інформаційним відділом підприємства, навів приклади важливості інформатизації та автоматизації всіх процесів управління. Акцентував увагу студентів на тому, що володіння знаннями та навичками розроблення та ефективного управління інформаційними системами різного призначення в поєднанні із володінням іноземними мовами значно підвищує рівень конкурентоздатності випускника. Наприкінці зустрічі, від імені керівництва підприємства Іван запросив студентів на стажування для отримання практичного досвіду з наступним працевлаштуванням на підприємстві.

В цілому, зустріч відбулась в теплій та невимушеній атмосфері, незважаючи на дистанційних формат, студенти та викладачі появляли зацікавленість та активність.