Головна

Структура / Кафедри університету / Менеджменту, маркетингу і туризму / Новини кафедри / ПЕРЕМОГА СТУДЕНТКИ КАФЕДРИ МЕНЕДЖМЕНТУ, МАРКЕТИНГУ І ТУРИЗМУ У МІЖНАРОДНОМУ КОНКУРСІ СТУДЕНТСЬКИХ НАУКОВИХ РОБІТ З МАРКЕТИНГУ

ПЕРЕМОГА СТУДЕНТКИ КАФЕДРИ МЕНЕДЖМЕНТУ, МАРКЕТИНГУ І ТУРИЗМУ У МІЖНАРОДНОМУ КОНКУРСІ СТУДЕНТСЬКИХ НАУКОВИХ РОБІТ З МАРКЕТИНГУ

25-26 квітня 2024 року у Державному університеті інтелектуальних технологій і зв’язку (м. Одеса) відбувся Міжнародний конкурс студентських наукових робіт з маркетингу.

У Конкурсі взяли участь 40 закладів вищої освіти. Всі учасники та лауреати конкурсу продемонстрували високий рівень підготовки та надзвичайно високий рівень подання матеріалів дослідження.

До складу конкурсної комісії було запрошено в.о. завідувача кафедри менеджменту, маркетингу і туризму Набоку Р.М.

За результатами конкурсу здобувачка освітньо-професійної програми «Маркетинг» на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти Мельніченко Ангеліна отримала Диплом переможця II ступеня. Науковий керівник – к.е.н., доцент Шукліна В.В.

Вітаємо переможницю та її наукового керівника! Пишаємося таким вагомим здобутком, бажаємо натхнення, успіхів та подальших перемог!

Члени журі конкурсу відзначили високий фаховий рівень виконання кваліфікаційних робіт, їх актуальність і практичну спрямованість, а також апробацію їх результатів. Наукові керівники отримали подяки за підготовку учасників.

Партнерами Конкурсу стали Сілезька академія (м. Котовице, Польща), Академія прикладних наук – Вища школа управління та адміністрації в Ополе (м. Ополе, Польща), Карагандинський державний університет ім. Є.А. Букетова (Казахстан), Szkoła Biznesu – National Louis University, Університет безпеки та економіки у м. Плодив (Болгарія).
Основна мета Конкурсу — створення сприятливих умов для розвитку інтелектуального потенціалу молодих талантів, підтримки, залучення й заохочення студентів до наукової та творчої діяльності. Перший етап Конкурсу відбувся в закладах вищої освіти. Найкращі наукові роботи студентів з цього етапу були відібрані для подальшої участі у другому етапі, який і проходив дистанційно на базі ДУІТЗ.

Широка географія Конкурсу дозволила охопити всі провідні наукові школи маркетингу нашої країни. У Конкурсі взяли участь 40 закладів вищої освіти. Лауреатами конкурсу стали учасники з усіх регіонів України. Всі учасники та лауреати конкурсу продемонстрували високий рівень підготовки та надзвичайно високий рівень подання матеріалів дослідження.
Радіємо за наших лауреатів-здобувачів вищої освіти Державного університету інтелектуальних технологій і зв’язку!