Головна

Про університет / Новини університету / Тренінги для викладачів і дослідників університетів на базі Одеського національного політехнічного університету в рамках проекту ЄС Erasmus+KA2

Тренінги для викладачів і дослідників університетів на базі Одеського національного політехнічного університету в рамках проекту ЄС Erasmus+KA2

7 та 8 листопада 2016 р. на базі Одеського національного політехнічного університету в рамках проекту ЄС Erasmus+ KA2 «GameHub: університетсько-підприємницька співпраця в ігровій індустрії в Україні» (номер 561728-EPP-1-2015-1-ES-EPPKA2-CBHE-JP) відбулися тренінги для викладачів та дослідників українських університетів за тематикою «Інтерфейс користувача та дизайн гри, компетентність та оцінка результатів навчання».

Участь у дводенних тренінгах прийняли понад 35 учасників з провідних університетів України: Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут», Одеського національного політехнічного університету та Херсонського національного технічного університету.

Від нашого університету в зустрічі брали участь: керівник відділу міжнародних зв’язків, к.т.н., доцент Т.В. Маломуж, проректор з навчальної роботи, к.т.н., доцент Н.В. Старун, д.т.н. професор В.Г. Шерстюк, к.т.н. доцент О.М. Ляшенко, к.т.н. доцент Д.Л. Кирийчук, к.т.н., доцент М.В. Жарікова та асистенти Г.В. Жосан і О.О. Швец.

Ведучими тренінгів були представники університету Деусто (м. Більбао, Іспанія) Ольга Дзябенко та Марія Ярош.

На початку цього заходу зі словами привітання до учасників звернувся проректор з науково-педагогічної роботи та міжнародних зв'язків ОНПУ В.С. Шобік, який підкреслив, що програма ЕРАЗМУС+ KA2 – це інструмент, який допомагає модернізувати освіту за рахунок впровадження новітніх інформаційних ресурсів в навчальний процес, та висловив сподівання на активну участь українських університетів, їх взаємодію з міжнародними партнерами та налагодження контактів, що сприятимуть підвищенню якості освіти в Україні.

Програмою першого дня тренінгів були передбачені доповіді про методи розробки та дизайну інтерфейсів користувача та втілення їх у життя.

У ході тренінгу було проведено роботу в малих групах, кожній з яких було запропоновано створити власну оригінальну концепцію гри, рольових персонажів, а також базові правила гри, а потім представити отримані результати всім учасникам тренінгів.

Для перевірки результатів було сформовано групу тестувальників, яка здійснювала «PlayTesting» всіх поданих на розгляд ігрових проектів.

Ведуча тренінгів Ольга Дзябенко високо оцінила всі проекти, а також підкреслила їх оригінальність, неповторність та новизну.

Програмою другого дня тренінгів було передбачено доповіді про компетентнісний підхід у навчанні та критерії оцінки результатів навчання.

Ведуча тренінгів Марія Ярош наголосила, що перехід до компетентнісного підходу означає переорієнтацію освітньої діяльності з власне процесу на його результат, а також перенесення акценту з накопичування нормативно визначених знань, умінь і навичок на формування й розвиток у студентів здатності практично діяти та застосовувати досвід успішних дій у конкретних ситуаціях.

У ході тренінгу також було проведено роботу в малих групах, кожній з яких було запропоновано розробити матрицю компетенцій та навчальні модулі до дисциплін, які викладаються в українських університетах.

Щиро дякуємо ведучим тренінгів Ользі Дзябенко та Марії Ярош за отримані всіма учасниками знання та незабутній і корисний досвід!