Про університет / Новини університету / В ХНТУ впроваджено корпоративний месенджер для проведення занять онлайн |
В ХНТУ впроваджено корпоративний месенджер для проведення занять онлайн
Дата 09.04.2020 13:00
Для забезпечення навчального процесу у дистанційному режимі в період дії карантину в Херсонському національному технічному університеті створено та введено в експлуатацію корпоративний месенджер університету, який став доступним для студентів та співробітників за адресою chat.kntu.net.ua
Корпоративний месенджер ХНТУ дозволяє організовувати заняття та наради у відеорежимі, обмін навчальною та діловою інформацією онлайн із застосуванням персональних комп'ютерів, ноутбуків, планшетів та мобільних телефонів.
Проект був здійснений фахівцями та студентами Херсонського національного технічного університету у співробітництві з вітчизняним партнером Академією інтелектуальних технологій та за фінансової підтримки Голови міжнародної компанії «Шрайнер груп» (Мюнхен, Німеччина), почесного професора ХНТУ Гельмута Ф. Шрайнера. За підтримки останнього також була здійснена модернізація освітнього дата-центру ХНТУ та системи дистанційного навчання Moodle ХНТУ, започатковано побудову віртуального коворкінгу університету та завершена реконструкція мультимедійної лекційної зали на 200 посадкових місць.
Впровадження Херсонським національним технічним університетом корпоративного месенджера здійснено вперше серед навчальних закладів Херсонського регіону та є, безумовно, непересічним інноваційним надбанням.
Вітаємо студентів та співробітників із дуже вчасним отриманням цього новітнього електронного інструменту забезпечення навчання та запрошуємо активно долучатися до його використання у освітній діяльності.