Головна

Про університет / Новини університету / ЗАХОПЛЮЮЧА ВЗАЄМОДІЯ ОП «МАРКЕТИНГ» ІЗ ЗОВНІШНІМИ СТЕЙКХОЛДЕРАМИ

ЗАХОПЛЮЮЧА ВЗАЄМОДІЯ ОП «МАРКЕТИНГ» ІЗ ЗОВНІШНІМИ СТЕЙКХОЛДЕРАМИ

12.03.2025 року здобувачі та викладачі кафедри менеджменту, маркетингу і туризму освітньо-професійної програми «Маркетинг» Олена ВОСКРЕСЕНСЬКА, Ольга КОКОРЄВА, Вікторія ШУКЛІНА за сприяння Української Асоціації Маркетингу прийняли участь у вебінарі від професіонала-практика, експертки з питань інтернет-маркетингу, SEO та електронної комерції.

Вебінар на тему «Ефективний інтернет-магазин: тренди, інструменти, кейси» проводила співзасновниця сучасної платформи «Shop-Express» − найбільшого українського сервісу для створення брендових інтернет-магазинів, що допомагає вивести бізнес в он-лайн та масштабувати продажі, експертка з питань інтернет-маркетингу та електронної комерції Алла ПЕТРИЧЕНКО. Спікерка захопила всю аудиторію досвідом ефективного застосування інструментів маркетингу для просування та реальними кейсами створених на платформі брендових інтернет-магазинів. Найбільший успіх мали лайфхаки про голосовий пошук, вбудовані AI-технології, інтеграцію з ChatGPT й ТікТоk, підключення Checkbox, Telegram Bot, eSputnik та інших сервісів, використання промокодів, Cross-sell та upsell у досвіді «Shop-Express. Подібні заходи надихають і сприяють професійному розвитку, зміцнюють зв’язок навчання з реаліями майбутньої фахової сфери, надзвичайно важливе значення мають для удосконалення змісту ОП.