Структура / Кафедри університету / Менеджменту, маркетингу і туризму / Новини кафедри / Зустріч проектної групи освітньо-професійної програми «Маркетинг» з представниками Ради роботодавців |

Зустріч проектної групи освітньо-професійної програми «Маркетинг» з представниками Ради роботодавців
Дата 30.04.2021 13:02
27 квітня 2021 року відбулась зустріч проектної групи освітньо-професійної програми «Маркетинг» першого бакалаврського рівня з представниками Ради роботодавців, на якій були поставлені важливі питання для обговорення: унікальність програми і склад освітніх компонент, цілі та програмні результати навчання, перелік компетентностей здобувача.
Проректор з наукової роботи та міжнародних зв'язків Савіна Г.Г. розповіла про тенденції і перспективи розвитку спеціальності 075 «Маркетинг», затребуваність випускників на ринку праці; в.о. завідувача кафедри менеджменту, маркетингу і туризму Набока Р.М. доповів про особливості структури освітньої програми, механізм наповнення її нормативними і вибірковими дисциплінами; гарант ОПП Зайцева О.І. та член групи забезпечення декан факультету міжнародних економічних відносин, управління і бізнесу Софієнко А.В. наголосили на важливості співпраці з представниками бізнесу та державними підприємствами.

Цінними були пропозиції і рекомендації стейкхолдерів ОПП «Маркетинг»: директора компанії «Turbo Marketing» Добровольського Я.В. щодо сучасної спрямованості навчання, проведення гостьових лекцій і практичних занять на базі підприємства; заступника директора ХДЗ «Палада» Душейко Ю.М. щодо розроблення циклу лекцій про маркетинг В2G, прозорість взаємовідносин між бізнесом і державою, особливості «портфельних кейсів» для держзакупівель; головного менеджера з продажів торговельно-офісного центру «Адмірал» Каштальян К.С. щодо набуття здобувачами компетентностей командного гравця та вміння роботи з законодавчими документами. Результати обговорення обов'язково будуть враховані в процесі оновлення і удосконалення освітньо-професійної програми «Маркетинг».

