Головна

Про університет / Новини університету / На підприємстві «Наддніпряночка» було проведено практичне заняття з маркетингу

На підприємстві «Наддніпряночка» було проведено практичне заняття з маркетингу

Нещодавно на базі приватного підприємства «Наддніпряночка» для студентів 1-го курсу напряму «Маркетинг» було проведено практичне заняття з дисципліни «Основи маркетингу».

Приватне підприємство «Наддніпряночка» надає типографські послуги, добре відоме жителям міста Херсона та області, має високу ділову репутацію.

Заняття проходило в інтерактивній формі, що передбачала активний обмін думками, питаннями та відповідями.

Основними модераторами заняття виступили директор підприємства «Наддніпряночка» Алеферко Ольга Василівна та завідувач кафедри менеджменту та маркетингу, доктор економічних наук, професор Савіна Галина Григорівна.

Основні питання, які зацікавили студентів та на які дали вичерпні відповіді представники підприємства, були такі:

- принципи побудови довгострокових відносин;

- хто є найважливішими конкурентами підприємства;

- на який сегмент споживачів орієнтується підприємство;

- які проблеми для підприємства на сьогодні є найбільш суттєвими.

Редактор Ольга Коваль розповіла про історію створення історико-інформаційних видань та поділилася планами щодо майбутніх проектів.

Спеціаліст зі збуту Ольга Коваль поділилася секретами ділового спілкування із замовниками та наголосила на необхідності розуміння психології клієнтів.

Заступник директора Юрій Пащенко підкреслив необхідність володіння широким спектром професійних компетенцій для маркетологів, оскільки тільки людина, яка готова відповісти на будь-яке запитання клієнта, може бути успішним маркетологом.