Головна

Про університет / Новини університету / Студентам ХНТУ презентували треніг «Життя після ВУЗу»

Студентам ХНТУ презентували треніг «Життя після ВУЗу»

Для студентів старших курсів ХНТУ 4 квітня в актовому залі було презентовано тренінг «Життя після ВУЗу».

Як показують багато статистичних опитувань, перехід зі студентства у доросле життя є важким для більшості випускників. Все це пов'язано з тим, що збільшуються темпи життя, з'являються багато інновацій, а відповідно, інколи система освіти виявляється до них не готова. На сьогоднішній день, окрім звичайних знань, необхідний ще певний набір навичок правильного спілкування та самореалізації.

Автор і ведучий програми: Михайло Пенов - один із засновників Академії особистого росту і підприємництва "Step Up", коуч, сертифікований бізнес-тренер, експерт в галузі продажів і бізнес консалтингу, консультант з кар'єрного розвитку, особистої ефективності, постановки і досягнення працюючих цілей. Автор статей і розробок в області особистої і професійної ефективності, технологій продажів і моделювання продажів. Автор і ведучий проекту «Життя після ВУЗу», «Особистісна ефективність» і «Школа підприємця».

Майстер-клас був побудований таким чином, щоб кожен студент зміг:

  • зрозуміти поточну ситуацію на ринку праці;
  • усвідомити, що час замислюватися про своє майбутнє «вже вчора»;
  • визначити свою «вартість» і «цінність»;
  • дізнатися про помилки при прийомі на роботу та ін.

Ведучий тренінгу розповів студентам про основні закони самостійного виживання, особистої і особистісної ефективності, яких необхідно дотримуватися у сучасних життєвих умовах. Також зі студентами поділилися секретами щодо складання правильного резюме, проходження співбесіди, успішної самопрезентації та секретами спілкування з колегами по роботі. Михайло Пенов, спираючись на достовірні статистичні дані, у доступній формі розповів студентам про те, як правильно будувати власну модель поведінки на робочому місці, щоб якнайшвидше добитися кар’єрного зросту.

Студенти з неабиякою цікавістю слухали лектора, задаючи йому велику кількість питань, які часто призводили до зав’язування полеміки, що, дійсно, свідчить про актуальність тематики тренінгу.