Структура / Кафедри університету / Менеджменту, маркетингу і туризму / ВСТУПНИКУ / МАРКЕТИНГ |
МАРКЕТИНГ
Освітньо-професійна програма «Маркетинг» спрямована на підготовку висококваліфікованих фахівців, які досліджують ринок, його кон’юнктуру, потреби та попит, формують товарну (асортиментну), цінову, збутовута комунікаційну політику підприємства на засадах маркетингу.
Навчання за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» є надзвичайно захоплюючим процесом та надає можливість опанувати конкурентоспроможну та перспективну професію.
Маркетолог – є фахівцем, який займається виявленням та задоволенням споживчих потреб через використання ринкових механізмів для досягнення конкретних підприємницьких цілей. Маркетолог є тим незамінним фахівцем, який може дати відповідь на головне питання: чого бажає споживач. І недарма говорять, що маркетолог – фахівець ХХІ століття.
В умовах ринкової економіки виробнича діяльність кожного підприємства зорієнтована на прибуток, отримання якого можливе лише після продажу продукції. Вдало налагоджене виробництво, новітні технології не в змозі ефективно функціонувати без основної складової бізнесового механізму – вдало розробленої маркетингової програми, бо саме маркетинг задає рух підприємству, ринку, усьому світу!
Фахові дисципліни:
· Професійні компетенції в сфері міжнародного маркетингу;
· Маркетингові рішення в сфері міжнародного бізнесу;
· Бренд-менеджмент на міжнародних ринках;
· Дослідження поведінки споживача на міжнародних ринках;
· Медіапланування;
· Інтегроване планування ланцюгів поставок;
· Результативність міжнародної маркетингової діяльності;
· Управління маркетинговими комунікаціями в сфері послуг;
· Оптимізація маркетингових рішень в сфері послуг;
|
|
Випускники освітньо-професійної програми «Маркетинг» працюють на посадах:
- маркетолога на підприємствах різних сфер діяльності та форм власності;
- менеджера з маркетингу;
- маркетолога-аналітика із дослідження товарного ринку;
- фахівця з реклами (медіа планування);
- фахівця з маркетингових досліджень;
- фахівця з аналізу даних;
- фахівця з методів розширення ринків збуту;
- SMM-маркетолога;
- EVENT-менеджера;
ж
УВАГА!!!
Диплом магістра за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» можливо отримати при наявності диплома бакалавра з інших спеціальностей!
Для здобуття ступеня магістра на основі ступеня бакалавра, магістра та освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста, здобутого за іншою спеціальністю (напрямом підготовки), обов’язковою умовою є успішне проходження додаткового вступного випробування.
Термін навчання
- магістр – 1 рік 4 місяців
Після закінчення освітньо-професійної програми магістра є можливість продовжити освітню підготовку в аспірантурі з наступним захистом дисертації та присудженням ступеня доктора філософії.
ж
Телефон для довідок:
+38 (095) 4272843 Руслан Миколайович Набока
+38 (099) 77 57 404 Олена Сергіївна Билим
E-mail: kafedrammtkntu@gmail.com