Головна

Структура / Кафедри університету / Товарознавства, стандартизації та сертифікації / Новини кафедри / Інтернет-маркетинг: студенти ХНТУ відкривають цифрові горизонти підприємництва

Інтернет-маркетинг: студенти ХНТУ відкривають цифрові горизонти підприємництва

14 листопада 2024 року на кафедрі товарознавства, стандартизації та сертифікації відбулася відкрита лекція к.е.н., доцентки Тимченко Надії Миколаївни з дисципліни «Організація підприємницької діяльності в мережі Інтернет». Тема лекції: «Інтернет-маркетинг як інструмент підприємницької діяльності».

У сучасному світі, який стрімко диджиталізується, інтернет-маркетинг перестав бути просто допоміжним інструментом для бізнесу. Він став фундаментальною основою успішної підприємницької діяльності. Від наявності ефективної цифрової стратегії залежить не тільки репутація компанії, а й її здатність конкурувати на глобальному ринку.

Лекція охопила ключові аспекти інтернет-маркетингу. Здобувачі ознайомилися з сутністю інтернет-маркетингу та інструментами і особливостями їх використання, а також дізналися як ефективно їх використовувати для розвитку бізнесу, залучення нових клієнтів та збільшення продажів.

Студенти, які планують почати власну підприємницьку діяльність, отримали безцінну інформацію про важливість інтернет-маркетингу.

Лекція надихнула слухачів та сприяла формуванню в них нових знань про роль інтернет-маркетингу в сучасному підприємництві. Знання, отримані на лекції, здобувачі можуть успішно впроваджувати у власну підприємницьку діяльність.