Структура / Кафедри університету / Економіки, підприємництва та економічної безпеки / Новини та події кафедри / Аспіранти і викладачі кафедри Економіки, підприємництва та економічної безпеки удосконалюють професійний рівень на платформі Prometheus |
Аспіранти і викладачі кафедри Економіки, підприємництва та економічної безпеки удосконалюють професійний рівень на платформі Prometheus
Дата 30.05.2023 10:41

Забезпечення академічної доброчесності є невід’ємною складовою внутрішньої системи забезпечення якості вищої освіти аспірантів спеціальності 051 Економіка та викладачів кафедри Економіки, підприємництва та економічної безпеки. Академічна доброчесність – це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та впровадження наукової діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та наукових досягнень. Академічна доброчесність є моральним ядром академічної культури. Розгляд основних засад академічної доброчесності стало одним із найбільш важливих завдань сьогодення.
З цією метою впродовж 2022-2023 року науково-педагогічні працівники кафедри Економіки, підприємництва та економічної безпеки ХНТУ Наталія Шандова, Наталія Олійник, Алла Тарасюк, Наталія Мєшкова-Кравченко та аспіранти спеціальності 051 Економіка Олександр Олійник, Тетяна Осадча, Тетяна Лиженкова, Денис Костюнін успішно пройшли курс підвищення кваліфікації «АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ: ОНЛАЙН-КУРС ДЛЯ ВИКЛАДАЧІВ» на базі освітньої платформи Prometheus і отримали сертифікати – 60 годин (2 кредити ЄКТС).
Мета даного онлайн-курсу – дати розуміння, як можна розвивати культуру академічної доброчесності, попри предмет та напрям викладання. Під час проходження даного курсу учасники удосконалили та набули як загальні компетентності: критичне та системне мислення, творчість, ініціативність, здатність логічно обґрунтовувати позицію, оцінювати ризики, приймати рішення, розв’язувати проблеми, так і фахові: професійно-педагогічна, цифрова, інформаційно-комунікаційна, інноваційно-дослідницька, комунікаційна, управлінська, методична, а також компетентності з неформальної освіти та особистісного розвитку.
Даний курс сприяв професійному розвитку викладачів та аспірантів з питань ефективного планування освітнього процесу з дотриманням принципів академічної доброчесності.