Про університет / Новини університету / ВИЇЗНЕ ЗАНЯТТЯ НА «ВИНОРОБНЕ ГОСПОДАРСТВО КНЯЗЯ П.М. ТРУБЕЦЬКОГО» |
ВИЇЗНЕ ЗАНЯТТЯ НА «ВИНОРОБНЕ ГОСПОДАРСТВО КНЯЗЯ П.М. ТРУБЕЦЬКОГО»
Дата 16.09.2021 08:58
З метою підвищення практичного рівня знань студентів спеціальності 051 Економіка факультету економіки, бізнес-аналітики та підприємництва ХНТУ 14 вересня 2021 року було проведено виїзне заняття, яким було передбачено відвідування підприємства «Виноробне господарство князя П.Н. Трубецького», де студенти мали змогу ознайомитися з тонкощами виробничого процесу якісного українського вина.
Основне завдання будь-якої виробничої системи полягає у тому, щоб сприйняти «на вході» всі вкладення — витрати (чинники виробництва), перетворити їх і «на виході» видати результат — готову продукцію. Така трансформація визначається як виробництво, мета якого надати сукупності ресурсів нових властивостей, що здатні задовольнити виникаючі потреби. Для отримання корисного результату (продукції) необхідно перетворити вкладення-затрати «на вході» у виробничу систему, виконавши низку дій за певними правилами, які визначає технологія.
Відвідування підприємства «Виноробне господарство Князя П.М. Трубецького» почалося з ознайомлення з історією господарства часів князя Трубецького, виноградну лозу, ґрунт та клімат.
Побували студенти та викладачі у галереях старовинних підвалів часів Трубецького, де вина витримуються на глибині 10 м у дубових бочках протягом 6-18 місяців при постійній температурі та вологості. Скарбниця виноробні – унікальна колекція вин, яка налічує близько 10 тисяч пляшок. Найцінніші – старовинні екземпляри, яким налічується близько ста років, вони зберігаються у підвалах виноробні ще з часів засновника.
Весь комплекс первинного виробництва «Виноробного господарства князя П.М. Трубецького», починаючи від бункерів приймання винограду, дробарок, пресів, ємностей, й аж до найменшого обладнання, такого як насоси, розрахований і підібраний фахівцями виробника DellaToffola і утворюють єдину систему.
Виїзне заняття вийшло пізнавальним та цікавим. Адже воно дало можливість студентам побачити як працюють виноробні підприємства та зрозуміти які чинники впливають на якість продукції, її вартість та конкурентоспроможність.