Головна

Про університет / Новини університету

Новини університету

30 Лис

Дводенний семінар «Відкрите суспільство через культуру памʼяті: німецький досвід», проведений 24-25.11.23 в м. Київ Подвойською О.В., в.о. завідувача кафедри галузевого перекладу та іноземних мов, став логічним продовженням семінару, відвіданого нею в рамках підвищення кваліфікації в м. Берлін 29.10-05.11.23.

30 Лис

Студентка - магістр спеціальності 051 Економіка факультету міжнародних економічних відносин, управління та бізнесу ХНТУ Валерія Ворошило розповіла про участь у цьогорічному міжнародному молодіжному обміні у рамках програми Erasmus+. Проєкт відбувся в місті Мцхета, Грузія нещодавно – з 01.11 по 12.11.2023 за участі восьми країн: Грузія, Україна, Нідерланди, Німеччина, Польща, Вірменія, Іспанія та Італія, кожну з яких представляли по 5 учасників.

29 Лис

Гаранти освітніх програм «Харчові технології» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти доцент Зубкова Катерина Віталіївна та «Технології зберігання, консервування та переробки плодів і овочів» другого (магістерського) рівня вищої освіти доцент Стоянова Ольга Вікторівна пройшли міжнародне підвищення кваліфікації, що організовувалось на базі Науково-дослідного Інституту Люблінського науково-технологічного парку та IESF – Міжнародної фундації науковців та освітян з проблеми «ТРАНСФЕР ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ В КРАЇНАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ ТА УКРАЇНІ».

29 Лис

Згідно з листа Міністерства освіти і науки України № 3/6634-23 від 14.11.2023 р. про участь у конкурсі в пам’ять про Сергія Кемського, оголошується приймання заявок на IV Всеукраїнський конкурс наукових студентських робіт на тему Революції Гідності у межах здобуття Відзнаки імені Героя Небесної Сотні Сергія Кемського. Подати заявку потрібно до 01 лютого 2024 року.

27 Лис

Навчальні екскурсії на виробництво річ важлива і навіть необхідна. Саме вони разом з виробничими практиками передбачають створення умов для наближення змісту навчальних предметів до реального життя, формування у студентів життєво необхідних компетенцій, посилення практичної спрямованості навчального процесу.