Головна

Про університет / Новини університету / КАФЕДРА МЕНЕДЖМЕНТУ, МАРКЕТИНГУ І ТУРИЗМУ РОЗВИВАЄ ПРОГРАМИ «МАРКЕТИНГ» І «ТУРИЗМ» РАЗОМ З УКРАЇНСЬКОЮ АСОЦІАЦІЄЮ МАРКЕТИНГУ

КАФЕДРА МЕНЕДЖМЕНТУ, МАРКЕТИНГУ І ТУРИЗМУ РОЗВИВАЄ ПРОГРАМИ «МАРКЕТИНГ» І «ТУРИЗМ» РАЗОМ З УКРАЇНСЬКОЮ АСОЦІАЦІЄЮ МАРКЕТИНГУ

19 березня 2025 року викладачі кафедри менеджменту, маркетингу і туризму ДЖЕРЕЛЮК Юлія, ШУКЛІНА Вікторія, КОКОРЄВА Ольга разом із здобувачами вищої освіти ОП «Маркетинг» і ОП «Туризм» взяли участь у вебінарі на тему «Retention-стратегії, що працюють: від теорії до практики» від Української Асоціації Маркетингу.

Спікерка – Альона Горковенко, Marketing Team Manager OLX Ukraine and Central Asia.

Учасників ознайомили з такими темами:

• Чому retention важливіший за залучення нових клієнтів.

• Як побудувати ефективну систему утримання клієнтів.

• Які метрики допомагають відстежувати лояльність клієнтів.

• Практичні інструменти для вимірювання ефективності роботи з клієнтською базою та впровадження retention-стратегій.

• Як зменшити відтік клієнтів та збільшити прибуток.

• Найефективніші CRM-системи для українського ринку.

Викладачі кафедри менеджменту, маркетингу і туризму не зупиняються у своєму професійному зростанні задля підвищення якості освіти і активно оновлюють зміст компонент освітніх програм, спрямовуючи свої зусилля на розвиток співпраці із зовнішніми стейкхолдерами з метою забезпечення практикоорієнтованості освітніх програм.

Дякуємо УАМ за цікавий вебінар та корисний контент! Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю, яка принесе ще більше позитивних змін та досягнень!