Про університет / Новини університету / ПІДВИЩЕННЯ ЗНАНЬ ПРО ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ ДОЦЕНТОМ КАФЕДРИ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ГУМАНІТАРНИХ ТА ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН ОЛЕКСАНДРОМ ТАТАРЧЕНКОМ |
ПІДВИЩЕННЯ ЗНАНЬ ПРО ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ ДОЦЕНТОМ КАФЕДРИ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ГУМАНІТАРНИХ ТА ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН ОЛЕКСАНДРОМ ТАТАРЧЕНКОМ
Дата 20.03.2024 11:02
З початку року доцент кафедри загальноосвітніх гуманітарних та природничих дисциплін Олександр Татарченко пройшов три онлайн-курси спрямовані на вивчення емоцій у педагогічній діяльності, емоційного інтелекту та соціальної взаємодії.
Зокрема на національній освітній платформі «Всеосвіта» Олександр Татарченко прослухав вебінар на тему «Емоційна компетентність вчителя: як дозволити собі відчувати позитивні емоції». Обсяг навчання склав 2 години і передбачав вивчення таких тем як:
1) визначення екзистенційних потреб особистості педагога в сучасних умовах; щастя як базова потреба;
2) самодіагностика педагогів в контексті здатності почуватися щасливими;
3) знайомство з практичними засобами, спрямованими на переживання відчуття щастя;
4) готовність застосовувати отримані знання в особистому житті і педагогічній діяльності.
На сайті інноваційного проєкту «Освітній хаб міста Києва» пройшов курс «Емоційний інтелект» обсягом 28 годин. Програма курсу складалася з таких тем як:
1) поняття емоційного інтелекту;
2) емпатія;
3) управління емоціями;
4) емоції та раціональність;
5) мотивація;
6) конфліктологія;
7) емоційне вигорання.
На платформі онлайн-курсів «Prometheus» пройшов курс «Небайдужі: базові емоційні потреби та соціальна взаємодія» обсягом 15 годин. Проходження курсу передбачало вивчення таких тем як:
1) базові емоційні потреби людини та їх вплив на психічне здоров’я;
2) підтримка стабільних та здорових стосунків;
3) практичні інструменти для дослідження потреб та емоцій інших людей;
4) 3ростання особистості у спільноті крізь призму базових потреб.
Проходження цих курсів дозволить Олександру Татарченку ділитися здобути знаннями зі студентами Херсонського національного технічного університету під час викладання соціальних та психологічних дисциплін і таким чином формувати активних, свідомих, соціально відповідальних громадян України.
|
|