Про університет / Новини університету / УЧАСТЬ ВИКЛАДАЧІВ КАФЕДРИ МЕНЕДЖМЕНТУ, МАРКЕТИНГУ І ТУРИЗМУ У ВЕБІНАРІ З ПРОВЕДЕННЯ ЯКІСНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У МАРКЕТИНГОВИХ ПРОЄКТАХ ВІД УАМ |

УЧАСТЬ ВИКЛАДАЧІВ КАФЕДРИ МЕНЕДЖМЕНТУ, МАРКЕТИНГУ І ТУРИЗМУ У ВЕБІНАРІ З ПРОВЕДЕННЯ ЯКІСНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У МАРКЕТИНГОВИХ ПРОЄКТАХ ВІД УАМ
Дата 23.04.2025 12:48
16 квітня 2025 року викладачі кафедри менеджменту, маркетингу і туризму КОКОРЄВА Ольга, ДЖЕРЕЛЮК Юлія, ШУКЛІНА Вікторія разом із здобувачами взяли участь у вебінарі на тему «Якісні дослідження: як отримати глибоке розуміння суспільних явищ і маркетингових тенденцій» від Української Асоціації Маркетингу.
Під час практичного вебінару дізналися, як працювати з якісними методами дослідження у соціальних і маркетингових проєктах – від брифу клієнта до презентації результатів.
Спікерки – експертки міжнародного дослідницького холдингу 4Service: Анна Падалка, к.соц.н, керівниця відділу соціологічних досліджень, Марина Мостова, керівниця відділу якісних досліджень.
Учасників ознайомили з такими темами:
- Різниця між якісними та кількісними дослідженнями. Чому якісні дослідження – це must have у сучасному маркетингу та соціальних змінах (роль досліджень у прийнятті рішень, коли якісні методи незамінні (кейси та приклади).
- Як формується вибірка для якісних та кількісних досліджень. Репрезентативність, надійність та валідність вибірки.
- Як працювати з клієнтським брифом (які питання ставити замовнику, як уточнити очікування і межі дослідження)
- Розробка методології. З чого складається дослідницький процес : розробка інструментарію, рекрутинг респондентів, польовий етап, обробка результатів, підготовка звіту.
- Коли застосовують якісні дослідження. Основні методи якісного дослідження (вибір методів (глибинні інтерв’ю, фокус-групи, етнографія тощо), дизайн дослідження: вибір цільової аудиторії, побудова сценарію, обсяг, таймінг.
- Як створити якісний гайд (інтерв’ю чи фокус-група). Структура гайду: вступ, блоки питань, завершення.
- Проведення дослідження – ключові правила (чек-лист підготовки до інтерв’ю/фокус-груп, як підтримати довіру і витягти глибокі сенси).
Викладачі кафедри менеджменту, маркетингу і туризму не зупиняються у своєму професійному зростанні задля підвищення якості освіти, і активно оновлюють зміст компонент освітніх програм, спрямовуючи зусилля на забезпеченні практикоорієнтованості освітніх програм.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |